NO VIDEO :o(

TOP UPCOMING COMEDY MOVIES Trailer (2018)

85 579
6 848
 
Σχόλια
T Bird
T Bird - Πριν 6 ώρες
Kelly, Andy and Angela from the office in the same video?
Denny Semick
Denny Semick - Πριν 6 ώρες
I watched the overboard remake and it was funny as fuck fr
Olivia :3
Olivia :3 - Πριν 8 ώρες
BRUH WHY WOLDNT SHE PRETEND TO BE HIS WIFE AND LIVE LAVISH AND PARTY ON HIS YAHGT
Olivia :3
Olivia :3 - Πριν 8 ώρες
OH SORRY WRONG VIDEO
Valentina Mejia
Valentina Mejia - Πριν 11 ώρες
21:30
Boe Dillard
Boe Dillard - Πριν 14 ώρες
That's just sad if you think these are the top upcoming comedies. I think the title should be movies you'll probably get stuck watching on your next flight.
Anya Strugatskaya
Anya Strugatskaya - Πριν 22 ώρες
that's just an off brand over board...it's terrible
palmeretto81
palmeretto81 - Πριν ημέρα
Cheap rip of Overboard
Zoila Martinez
Zoila Martinez - Πριν ημέρα
1:21haahah
Emma Elizabeth
Emma Elizabeth - Πριν ημέρα
The second movie just hired people from kids channels 😂😂
Movies Online
Movies Online - Πριν ημέρα
Watch Movies Online for Free
https://free-movies.me
https://movies-network.net
https://movies-online-no-signup.net
https://movies-free.me
https://watch-listen.net/
https://open-load.net
MOVIES COMMUNITY
https://watch-movies-community.net/
•Moody Rosethorn•
•Moody Rosethorn• - Πριν 2 ημέρες
J-Jennette McCurdy?
Milli Moo Music
Milli Moo Music - Πριν 2 ημέρες
Was this supposed to be like over board
Jenry Agaid
Jenry Agaid - Πριν 2 ημέρες
What the fvck is going in those movies
FlashDCSupermsn
FlashDCSupermsn - Πριν 2 ημέρες
There quit a bit of people from ,"the office"
sw4rm
sw4rm - Πριν 2 ημέρες
overboard is retarded and for mexicans. most of its spanish.
LukeIsChilling
LukeIsChilling - Πριν 3 ημέρες
What happened to comedy fuck comedy these days people should watch Charlie Chaplin.
Vavi Vavo
Vavi Vavo - Πριν 3 ημέρες
Overboard 👍👍👍
抖音视频集中营
抖音视频集中营 - Πριν 4 ημέρες
你喜欢看來自中国的街拍美女。美女跳舞。有趣的视频嗎?
Little Dream
Little Dream - Πριν 4 ημέρες
............... No words for the deadpool 2 trailer
Glassy
Glassy - Πριν 4 ημέρες
lol the deadpool one
Glassy
Glassy - Πριν 4 ημέρες
2:43 Rogelio in the second trailer! Only Jane the virgin fans will kno diiis
John Takao
John Takao - Πριν 5 ημέρες
Haha I'm watching game night right now and it's funny asf lol
Inspiring World
Inspiring World - Πριν 5 ημέρες
Half magic is good 👌👈
AquaPuff PuffAqua
AquaPuff PuffAqua - Πριν 5 ημέρες
Game Night was sooo funny!
Anurag Shukla
Anurag Shukla - Πριν 6 ημέρες
Which song it that in the last 3 secs of the video??
Rick Das
Rick Das - Πριν 6 ημέρες
Every holly wood movie is a good movie with a remake of all females that’s fucking feminism
Holly-may Sumner
Holly-may Sumner - Πριν 6 ημέρες
Hugs not drugs
THESILENT Master
THESILENT Master - Πριν 7 ημέρες
Me: * watching this video*
My last brain cell: wat the fuq
Jimin's Booty
Jimin's Booty - Πριν 7 ημέρες
-Thats the pace in which their gonna fuck you in the ass in prison-
*fuck*
*fuck*
*fuck*
*Fuck*
*dick*
*In your*
*Butt*
*It Never Stops*
ASSASSIN 4LYF
ASSASSIN 4LYF - Πριν 8 ημέρες
Game night is a good movie
Rk Juraij
Rk Juraij - Πριν 9 ημέρες
*DONT WATCH BLOCKERS*
*ITS A CRAPPY MOVIE*
Gacha imi 76
Gacha imi 76 - Πριν 10 ημέρες
HUGS NOT DRUGS KIDS!!!!
ikota goio
ikota goio - Πριν 10 ημέρες
bible was fukin right everything goes to hell people get stupid movie are made by little bitches its the end of the worlds soon good buy, or best buy, fuk u
Don’t Jimmy me Jules
Don’t Jimmy me Jules - Πριν 10 ημέρες
“Little Bitches” looks like a female “Superbad”.
Lime Soda productions
Lime Soda productions - Πριν 11 ημέρες
gAME NIGHT IS GREAT OML
Jason Reliford
Jason Reliford - Πριν 11 ημέρες
Jennette McCurdy, "People are gonna think I'm a stripper!" I'd pay to see that movie....or just, you know....pay to see it.
hun ben
hun ben - Πριν 12 ημέρες
remake but the lovley one loved the movie _-))
Lilfriendsxx Lilfriendsxx
Lilfriendsxx Lilfriendsxx - Πριν 12 ημέρες
I have overboard and oceans 8
Coco Smith
Coco Smith - Πριν 13 ημέρες
OMG ITS SAM FROM ICARLY ❤️❤️❤️
Green DJ Pizza™
Green DJ Pizza™ - Πριν 13 ημέρες
wow, all these people from the office XD
divinity jones
divinity jones - Πριν 14 ημέρες
The dead pool trailer was SO STUPID in the beginning (in a funny way😶)
Ethiopiaset Garvey
Ethiopiaset Garvey - Πριν 14 ημέρες
And ADAM FROM THE VOICE?!!!!???!!!! WTF , This is amazing
Ethiopiaset Garvey
Ethiopiaset Garvey - Πριν 14 ημέρες
OMG!!! Andy from the office, Karen Smith from Mean girls, that dude from the last OG, and RUSSELL PETERS?!!?!!! I need to see that movie!!!
Vicarious Gamer
Vicarious Gamer - Πριν 14 ημέρες
Roses are red. Violets aren't . Anna Faris is so... I love her :) But the films... Meh.
Gacha/Msp/Lps/ Freak
Gacha/Msp/Lps/ Freak - Πριν 14 ημέρες
Lmao my art teacher makes us watch Bob Ross
Bella Carnally
Bella Carnally - Πριν 14 ημέρες
“Oh YES! Oh he Died!” 😂 Rachel McAdams 💗 best like yet 😂😂😂
Harvina Arvi
Harvina Arvi - Πριν 15 ημέρες
Haters. Back. Off yasssss Bethany
Brooklyn 99
jfree1998
jfree1998 - Πριν 16 ημέρες
How come guys can be butt ugly in movies but women have to be hot? I mean the guy in Overboard yikes he looked like a frog with anorexia
John
John - Πριν 16 ημέρες
HOLY FUCK! WHAT IS HOLLYWOOD OUT OF ORIGINAL IDEAS?! ARE THEY JUST GOING TO REMAKE EVERY OLD 80'S MOVIE AND FLIP THE GENDERS? THAT DOESN'T MAKE A FUCKING MOVIE GOOD, OR FUNNY, OR INCITEFUL, THAT'S JUST PANDERING.
Jai Lane
Jai Lane - Πριν 17 ημέρες
"Nope that's not it, it's your face yah " 💀💀💀 my life
Jack da BOSS
Jack da BOSS - Πριν 18 ημέρες
What’s the first movie name
Carmelo The Goat
Carmelo The Goat - Πριν 19 ημέρες
Overboard lol taking advantage of a man with amnesia making him your slave boy so funny 😂
Michael Ballan
Michael Ballan - Πριν 19 ημέρες
Want to see blockers
SuperNovaGaming XD
SuperNovaGaming XD - Πριν 20 ημέρες
The trailer on 10:30 only has 2 parents while there are 3 kids
Bipasha Sonowal
Bipasha Sonowal - Πριν 21 ημέρα
Gringo seems fun.
Evan Seng
Evan Seng - Πριν 21 ημέρα
whats the name of the song in game night
Emma McCubbins
Emma McCubbins - Πριν 23 ημέρες
RIHANNA
pinhead Polly Sweat?
pinhead Polly Sweat? - Πριν 23 ημέρες
REGINAAAA
Luan Nguyen
Luan Nguyen - Πριν 23 ημέρες
2:51 sounds like it’s from a horror movie if you play it at 0,25x
Samoxide Jensen
Samoxide Jensen - Πριν 23 ημέρες
Number one: The Sonic movie.

Because it'll be a massive joke
Roland Pen
Roland Pen - Πριν 23 ημέρες
All best movies 2018 I can easily find on my boxxy software and watch it for free. LOL
Love Connor please
Love Connor please - Πριν 24 ημέρες
STEPHANIE
Arletta Pen
Arletta Pen - Πριν 25 ημέρες
COOL, some good new comedies. I watch all the movies with boxxy software for free lol
elaineeyyy
elaineeyyy - Πριν 25 ημέρες
you cant see me
SpockMcoy Issmart
SpockMcoy Issmart - Πριν 25 ημέρες
none of these even made me crack a smile...........thought they were comedies......
Oliver Salvatore
Oliver Salvatore - Πριν 25 ημέρες
Why are all these movies so feminine based
matija oman
matija oman - Πριν 28 ημέρες
Sorry but women are not funny.
Ben Kellens
Ben Kellens - Πριν 28 ημέρες
Blockers may be the shittiest movie ive ever seen
Иля Попов
Иля Попов - Πριν 28 ημέρες
sandra bullocks movie.
Eric Hamilton
Eric Hamilton - Πριν 29 ημέρες
"comedy"
ni_kohl p
ni_kohl p - Πριν μήνα
lol Overboard is interesting
LunaCat
LunaCat - Πριν μήνα
Sandra Bullock, Anne Hathaway AND Rhianna!? I must see it
Tara Srager
Tara Srager - Πριν μήνα
.
SpartaBatman300
SpartaBatman300 - Πριν μήνα
Angela, Kelly, and Andy really let loose, didn't they?
Doofnugget 0716
Doofnugget 0716 - Πριν μήνα
Free replay
2:50
2:50
2:50
2:50
robluxi piech
robluxi piech - Πριν μήνα
It's good to see all the female comedies being so so much worse maybe itll stop.
Congalala
Congalala - Πριν μήνα
Was that a ripoff of Superbad? Stop Hollywood FUCKING stop.
Hugo Lalumiere
Hugo Lalumiere - Πριν μήνα
I have a frickin' crush for Cate Blanchett, doesn't mean I'd wanna watch Ocean's 8. Plus, James Corden? No. Please, no. Oh god! Please no!
heller msp
heller msp - Πριν μήνα
Friend for never
DropThe Beatzz
DropThe Beatzz - Πριν μήνα
Where the thumbnail at
RickRoRow Desilets
RickRoRow Desilets - Πριν μήνα
So many dislikes
Liam Fast
Liam Fast - Πριν μήνα
i see lots of people from the office
Tea Lai
Tea Lai - Πριν μήνα
I watch overboard
martijn de koningh
martijn de koningh - Πριν μήνα
convey revenue right launch myself cousin land dose away camera southwest.
TylerHere
TylerHere - Πριν μήνα
There’s lots of people from the office
Yoke Doe
Yoke Doe - Πριν μήνα
I seen game night it’s the best movie ever
Henk #1
Henk #1 - Πριν μήνα
Teens don't actually talk in emoji so that movie is already retarded as hell
Royeli Bisuteria, artesanía y más
Subscribed to my YouTube channel please 🙏
Todd Dishman
Todd Dishman - Πριν μήνα
This sucks!
Avicii Memories
Avicii Memories - Πριν μήνα
1:48 looks like Sam from iCarly
Royeli Bisuteria, artesanía y más
Avicii Memories subscribed to my GRvideo channel please
Matthew Potts
Matthew Potts - Πριν μήνα
all the little disney hoes getting turned out in Hollywood lol
Viktor Jonsson_
Viktor Jonsson_ - Πριν μήνα
Oh no he died*
parwinder singh
parwinder singh - Πριν μήνα
dopinder from deadpool 2:36
JiminieMochi 2413
JiminieMochi 2413 - Πριν μήνα
1:50 is that Sam??
Yiss1978
Yiss1978 - Πριν μήνα
Dazxzazy
ŽÂ الشُشــحـي،
ŽÂ الشُشــحـي، - Πριν μήνα
Any of these movies are released
Emma Oneill
Emma Oneill - Πριν μήνα
Wow the comedies this year are crap snooze fest
Back stabbed 09
Back stabbed 09 - Πριν μήνα
What I’m confused i fort 🍁 Was for weed
Zaka aikae
Zaka aikae - Πριν μήνα
I was looking for *Kevin* *Hart*
Erlinda Granada
Erlinda Granada - Πριν μήνα
Omg its sam from icarly
Επόμενο