NO VIDEO :o(

Titanic 2 - Jack's Back (2019 Trailer Remastered)

335 832
121 687
 
Σχόλια
VJ4rawr2
VJ4rawr2 - Πριν 6 μήνες
If you enjoyed this video then please check out my Patreon at
https://www.patreon.com/vj4rawr2
I'VE JUST POSTED A MAKING OF VIDEO. CHECK IT OUT IF YOU WANT TO KNOW MORE ABOUT THIS TRAILER
These videos take A LOT of work. Titanic 2 took me about 3 weeks to edit together and source all the clips. Check out my channel for other fun videos like Toy Story 4, Lion King Reborn, or Back to the Future 4. Thanks everyone, and I hope this video gives you a smile.
samthebro theking
samthebro theking - Πριν 11 ημέρες
I like whoever doesn't like it I mean ur not a real person I guess
Cathy Hilton
Cathy Hilton - Πριν 12 ημέρες
creative I think,
LJ Crazycat
LJ Crazycat - Πριν 27 ημέρες
VJ4rawr2 Just saying, you turned a romantic movie into what I belive to be an action Captian America horror captive runaway type shish. This totally makes zero sense. LIKE WHY ARE THEY MAKING THIS? It was a romance movie. Not action..... *sighs* I'm still gonna watch it though. I bet he'd be so upset because he is super loved for being dead.
First Name Last Name
First Name Last Name - Πριν μήνα
You stole this shit from someone else, they uploaded their video in 2006. grvideo.net/vD4OnHCRd_4-βίντεο.html
Sunni Counce
Sunni Counce - Πριν ώρα
This is so horribly fake
alan
alan - Πριν 2 ώρες
Rose😢😢😢😢😢😢
alan
alan - Πριν 2 ώρες
Titanic 2 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😅😅
urnassman gaming
urnassman gaming - Πριν 2 ώρες
This was fake
dinho mikel
dinho mikel - Πριν 2 ώρες
Son of a bicth did it he survived for 100 years
Omega Lord
Omega Lord - Πριν 10 ώρες
3:44 Step it up emote in Fortnite
Barbara Guerrero
Barbara Guerrero - Πριν 10 ώρες
really this is fing fake
Jack Banks
Jack Banks - Πριν 13 ώρες
Hard to tell if this is a fake way to make us think there’s gonna be a trash titanic
Del IS THE VortexRETURNS
Del IS THE VortexRETURNS - Πριν 14 ώρες
heres a dumb one. He looks for Roses Great Great Great something grand niece...not sure how many greats she happens to look like Rose at the Age the titanic sank. But he has to convince her they were meant to be together. Catch is shes blind.
David M.
David M. - Πριν 14 ώρες
So Leonardo DiCaprio is young all over again and he never died when she released him in the ocean
suction cup man 5000
suction cup man 5000 - Πριν 14 ώρες
Hey look it's frozen 2
Panlo Gutierrez
Panlo Gutierrez - Πριν 15 ώρες
Omg so fake
FBI Agent
FBI Agent - Πριν 22 ώρες
This could be better or not then Despacito 2 🤔
Luciano Santos-Coy
Luciano Santos-Coy - Πριν 22 ώρες
What the what this is not even real
Samuel Steed
Samuel Steed - Πριν 23 ώρες
theres parts from the first titanic movie and it looks like it was filmed in 1997 that dose not look like a 2019 trailer at all
Samuel Steed
Samuel Steed - Πριν 23 ώρες
Boo this is not even a trailer Stop posting so much clickbait geez!
Angel Quijano
Angel Quijano - Πριν ημέρα
This got to win the stupid movie of the year
Silly cool
Silly cool - Πριν ημέρα
They are too old to act
Skyway Studios
Skyway Studios - Πριν ημέρα
I wish 😪
Joshua Santana
Joshua Santana - Πριν ημέρα
Más falso
Pineapple Overlorde
Pineapple Overlorde - Πριν ημέρα
haha
vegito ultra instinct
vegito ultra instinct - Πριν ημέρα
3:19 that music tho
ed antonio
ed antonio - Πριν ημέρα
Last time I checked this is not in the record book of history.What a completely piece of garbage. But please tell me more lies Like how we evolved from tadpoles to lizards to monkeys to cave man to a box of rocks.
VJ4rawr2
VJ4rawr2 - Πριν ημέρα
Lol I’m worried about you.
SHEMUEL 141
SHEMUEL 141 - Πριν ημέρα
Dumb
Kyrstin Grimes
Kyrstin Grimes - Πριν ημέρα
Playing with my damn emotions 😭😭 fake ass trailer 😭💔
Victoria Byford
Victoria Byford - Πριν ημέρα
Who jack
Danny
Danny - Πριν ημέρα
Lmao best skit ever!1!1!???
jayjnjay
jayjnjay - Πριν ημέρα
Fake
shadowfox 12
shadowfox 12 - Πριν ημέρα
Approved for *CLUMSY OLD LADIES*
Questions People
Questions People - Πριν 2 ημέρες
I feel like it's fake
Charlie Olson
Charlie Olson - Πριν 2 ημέρες
jack to jack sparrow lol but be open minded all people have expanded views
XoAmiLL16
XoAmiLL16 - Πριν 2 ημέρες
Lol at all the people who think this real
Sketchy cat Animationz :3
Sketchy cat Animationz :3 - Πριν 2 ημέρες
Lol wht
STW Brix
STW Brix - Πριν 2 ημέρες
Wtf
Daniela Martinez G.
Daniela Martinez G. - Πριν 2 ημέρες
Yo this is ALL fake some parts of it are some other movie parts that Leo acted in ._.
BAD Dream
BAD Dream - Πριν 2 ημέρες
What fuckery is this?
Lajoncia Alexander
Lajoncia Alexander - Πριν 2 ημέρες
THIS SUMMER, JACK'S BLACK'S!!!!!
Marissa Jones
Marissa Jones - Πριν 2 ημέρες
What?
Lenny Ann Stewie
Lenny Ann Stewie - Πριν 2 ημέρες
This is fake
Nightwolf6x
Nightwolf6x - Πριν 3 ημέρες
back cgi
kaheynie
kaheynie - Πριν 3 ημέρες
😪
kaheynie
kaheynie - Πριν 3 ημέρες
Is it Rose still alive
watch2muchtv
watch2muchtv - Πριν 3 ημέρες
lol so funny , sadly people would see this movie
Fuck It
Fuck It - Πριν 3 ημέρες
Pleeeaaseee
Raycario Speed Planet
Raycario Speed Planet - Πριν 3 ημέρες
What the fucking fuck
michael Scott
michael Scott - Πριν 3 ημέρες
Stupid but funny
David Tenecora
David Tenecora - Πριν 3 ημέρες
Es futurama o que ?!
Dave W
Dave W - Πριν 3 ημέρες
So stupid Jack if was in real would been dead ages ago and plus its Leo movie clips so stupid.
boris the wolf
boris the wolf - Πριν 3 ημέρες
I'm confused is this real
lps lover1000
lps lover1000 - Πριν 3 ημέρες
Can't wait till the movie comes out
Texan Child
Texan Child - Πριν 3 ημέρες
This is hilarious!
Texan Child
Texan Child - Πριν 3 ημέρες
0:45 Iron Man 3 reference?
Geronimo Cabrera
Geronimo Cabrera - Πριν 3 ημέρες
Fake lol
Virginia Brunson
Virginia Brunson - Πριν 3 ημέρες
Is Jack the new avatar
Jackson Schwandt
Jackson Schwandt - Πριν 4 ημέρες
This is so stupid
Aj Regis
Aj Regis - Πριν 4 ημέρες
Wth hes not growing
Mia Sanero
Mia Sanero - Πριν 4 ημέρες
That's not real the guy frozen is Leonardo DiCaprio from the movie titanic it's not real
Vidzi :D
Vidzi :D - Πριν 4 ημέρες
Lmao wait..
Tamera The Gymnast
Tamera The Gymnast - Πριν 4 ημέρες
OMGGGG NOOOOOOOO ROSEEE NEED TO COME BACKKKK THEY WAS GOALLSSSS
edith pirès
edith pirès - Πριν 4 ημέρες
Okay yeah this is dumb but also an amazing movie idea
Crazy Mom
Crazy Mom - Πριν 4 ημέρες
THIS JS VERY HURTFUK I WAS VERY MUCH LOOKING FORWARD HOW DARE YOU YOUTJCHDKFHDJ
Melody Chavez
Melody Chavez - Πριν 4 ημέρες
This is not real small films different movies leo 🙂
YoBoY BLACKPANTHER
YoBoY BLACKPANTHER - Πριν 5 ημέρες
Why the fuck do they want to kill him
Daylin Avalos
Daylin Avalos - Πριν 5 ημέρες
I thought it was real
kevin O_o
kevin O_o - Πριν 5 ημέρες
Girl jacks ded let rose and jack alone
it's just peyton
it's just peyton - Πριν 5 ημέρες
I wonder if this will actually happen
Jonathon Beisler
Jonathon Beisler - Πριν 5 ημέρες
Fake fake
Me Betel
Me Betel - Πριν 5 ημέρες
q caso tendra el titanic 2 si ross ya no saldra asi ya valio madre se perdio la trama x completo👿😒😭
Meamcraft
Meamcraft - Πριν 5 ημέρες
One isn't even from Leonardo's movies. One is from the hulk 1:49
jesse mcsm. roblox and minecraft coming soon
Is this fanmade?
10 Moons
10 Moons - Πριν 5 ημέρες
Titanic 3 roses back idk 😂
Shebhu John
Shebhu John - Πριν 5 ημέρες
This could be fake but it looks really real
Jonathon Beisler
Jonathon Beisler - Πριν 6 ημέρες
Yesterday I was saying that they should make a titanic 2 and they are so cool 😎
Valkyrie Sardo
Valkyrie Sardo - Πριν 6 ημέρες
Tell me this is a joke. Jack's body could not be intact at that depth, even if you could assume he sank to the bottom. There are no human remains at the Titanic. The pressure at that depth would crush a human to pulp which would long since have decomposed or been consumed. There would be nothing left of Jack but a few solid chunks of bone.
Bendy and the ink machine Dreams come true
Bendy and the ink machine Dreams come true - Πριν 6 ημέρες
Yay 😃 Jacks back my favorite character
Francisco Castro
Francisco Castro - Πριν 6 ημέρες
Fake
Jo M
Jo M - Πριν 6 ημέρες
Even though is not real, you did a good job!
Manny Mala fe
Manny Mala fe - Πριν 6 ημέρες
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 fuck you guys! 🤣
Kevin Hernandez
Kevin Hernandez - Πριν 6 ημέρες
I hope the original titanic theme is remastered or put into the movie
Andreas w.
Andreas w. - Πριν 6 ημέρες
This is hilarious
Lord Byron
Lord Byron - Πριν 6 ημέρες
Okay..... scientists retrieve Jack’s frozen corpse ... then reanimate it and Jack comes back as a flesh eating Zombie ! Which he then infects the world. I get it.
Dhelia Mart
Dhelia Mart - Πριν 6 ημέρες
TEASEE TRAILER😂
Catherine Woods
Catherine Woods - Πριν 6 ημέρες
👎
Gaming WithTrangMC
Gaming WithTrangMC - Πριν 6 ημέρες
Omg vernon. You impressed me with your acting skill
Corey Moody
Corey Moody - Πριν 6 ημέρες
Boi they made #2 8 YEARS AGE BOIIIII
iPepe _
iPepe _ - Πριν 6 ημέρες
Which movie is the one where Leonardo Dicapreo is in jail? Thanks.
Bridget Emanuel
Bridget Emanuel - Πριν 6 ημέρες
I am watch ing titanic right now
Alicia Morey
Alicia Morey - Πριν 6 ημέρες
This fooled me. Lol!
Kiki Palacios
Kiki Palacios - Πριν 7 ημέρες
Who else saw the safe in the background
Sharon Lefebvre
Sharon Lefebvre - Πριν 7 ημέρες
Sounds stupid and when ur dead ur dead!
Brian Weiss
Brian Weiss - Πριν 7 ημέρες
Allow me to stab my eyes out
Izzyinlove1 msp
Izzyinlove1 msp - Πριν 7 ημέρες
Wait are they really making a part 2
Something for divas
Something for divas - Πριν 7 ημέρες
Fake
Bacon Bacon
Bacon Bacon - Πριν 7 ημέρες
Jack’s back...


Needs to be scratched.
Maria Flores
Maria Flores - Πριν 7 ημέρες
How did he start to grow a beard he can't grow
one under water😱😱😱😱😱👍
YT_ ItzMe
YT_ ItzMe - Πριν 7 ημέρες
It’s fake
Lamese Stansbury
Lamese Stansbury - Πριν 7 ημέρες
🤣 warm liquid goo phase, complete.
Lamese Stansbury
Lamese Stansbury - Πριν 7 ημέρες
🤣 warm liquid goo phase, complete.
Lamese Stansbury
Lamese Stansbury - Πριν 7 ημέρες
🤣 warm liquid goo phase, complete.
Επόμενο