NO VIDEO :o(

Charlie Puth - "How Long" [Official Video]

2 873 192
84 535
 
Σχόλια
Drake James
Drake James - Πριν 12 λεπτά
i always come here to check views guys baw iam in 20th October........we always charlie puth how a you tuber goes in Hollywood to singing keep it up
Vivek Sharma
Vivek Sharma - Πριν 13 λεπτά
0:48 and shit happened
Syeda Farah Ferdous
Syeda Farah Ferdous - Πριν 56 λεπτά
20 october..3020...anyone??✌✌✌
Antonioedsongollido Edson
Antonioedsongollido Edson - Πριν ώρα
Love you
李小龍
李小龍 - Πριν ώρα
MV要搭配館長的抖奶秀才好看
Salamander Playz
Salamander Playz - Πριν ώρα
Hey from 20 Oct
Cupid
Cupid - Πριν ώρα
name all bts u know V Jin Jungkook Rap monster
Cupid
Cupid - Πριν ώρα
oh a profile of jin from bts oooooooooooooh
Cupid
Cupid - Πριν ώρα
wow
Moe Pearl Aye
Moe Pearl Aye - Πριν ώρα
fantastic music
Moe Pearl Aye
Moe Pearl Aye - Πριν 29 λεπτά
are u calling me baby
ezenico89
ezenico89 - Πριν 2 ώρες
I like the song, but the clip is BAD. Like really bad.
Omar Handmade
Omar Handmade - Πριν 2 ώρες
More than like for this music
Brayden Barkley
Brayden Barkley - Πριν 2 ώρες
I think 0:00 0:01 0:02 0:03 0:04 0:05 0:06 0:07 0:08 0:09 0:10 0:11 0:12 0:13 0:14 0:15 0:16 0:17 0:18 0:19 0:20 0:21 0:22 0:23 0:24 0:25 0:26 0:27 0:28 0:29 0:30 0:31 0:32 0:33 0:34 0:35 0:36 0:37 0:38 0:39 0:40 0:41 0:42 0:43 0:44 0:45 0:46 0:47 0:48 0:49 0:50 0:51 0:52 0:53 0:54 0:55 0:56 0:57 0:58 0:59 1:00 1:01 1:02 1:03 1:04 1:05 1:06 1:07 1:08 1:09 1:10 1:11 1:12 1:13 1:14 1:15 1:16 1:17 1:18 1:19 1:20 1:21 1:22 1:23 1:24 1:25 1:26 1:27 1:28 1:29 1:30 1:31 1:32 1:33 1:34 1:35 1:36 1:37 1:38 1:39 1:40 1:41 1:42 1:43 1:44 1:45 1:46 1:47 1:48 1:49 1:50 1:51 1:52 1:53 1:54 1:55 1:56 1:57 1:58 1:59 2:00 2:01 2:02 2:03 2:04 2:05 2:06 2:07 2:08 2:09 2:10 2:11 2:12 2:13 2:14 2:15 2:16 2:17 2:18 2:19 2:20 2:21 2:22 2:23 2:24 2:25 2:26 2:27 2:28 2:29 2:30 2:31 2:32 2:33 2:34 2:35 2:36 2:37 2:38 2:39 2:40 2:41 2:42 2:43 2:44 2:45 2:46 2:47 2:48 2:49 2:50 2:51 2:52 2:53 2:54 2:55 2:56 2:57 2:58 2:59 3:00 3:01 3:02 3:03 3:04 3:05 3:06 3:07 3:08 3:09 3:10 3:11 3:12 3:13 3:14 3:15 3:16 3:17 3:18 3:19 3:20 3:21 3:22 3:23 3:24 3:25 3:26 3:27 3:28 3:29 3:30 are the best parts.
Carlos Salazar
Carlos Salazar - Πριν 2 ώρες
I’m watching it 2018
Dedi Setiabudi
Dedi Setiabudi - Πριν 3 ώρες
Good song ....
Sm!LeY S!mou
Sm!LeY S!mou - Πριν 3 ώρες
one year since the release of this amazing song ❤
Rinku peethambaran
Rinku peethambaran - Πριν 3 ώρες
Who love Charlie puth 🙋🙋🙋
Lightning Bolt
Lightning Bolt - Πριν 3 ώρες
Loser.
Kiki Rombley
Kiki Rombley - Πριν 3 ώρες
20th of October any🤔ne
Sweet Ambary
Sweet Ambary - Πριν 4 ώρες
Amo la voz de este tipo
Mattheo Fere
Mattheo Fere - Πριν 4 ώρες
oohohooo !
Lucky Lucky
Lucky Lucky - Πριν 4 ώρες
He's got good songs.
Gafar aI-king
Gafar aI-king - Πριν 5 ώρες
thes my faiverot song iIove you
(Charlie Puth)
Rayhan Fadilah Rahman
Rayhan Fadilah Rahman - Πριν 5 ώρες
20 october 2018 anyone ?????
🔥🔥🔥
Rayhan Fadilah Rahman
Rayhan Fadilah Rahman - Πριν 5 ώρες
20 october 2018 anyone ?????
🔥🔥🔥
AshiaSub Sm
AshiaSub Sm - Πριν 5 ώρες
www.kaositshop.com
AshiaSub Sm
AshiaSub Sm - Πριν 5 ώρες
www.kaositshop.com
AshiaSub Sm
AshiaSub Sm - Πριν 5 ώρες
www.kaositshop.com
Eltac Atakisiyev
Eltac Atakisiyev - Πριν 6 ώρες
NİCEEEEEEEEEEEEEEE 2018 20 OCTOBER
Alyf Areyan
Alyf Areyan - Πριν 6 ώρες
How many of you come again and again to watch him doing 'Bangra' 😂😂😂
Eltac Türk Roblox HD
Eltac Türk Roblox HD - Πριν 6 ώρες
nice 2018 october 21
alexa alex
alexa alex - Πριν 6 ώρες
How long love youuuu😝
Tresna momon
Tresna momon - Πριν 7 ώρες
love
Erdeneochir Batsaihan
Erdeneochir Batsaihan - Πριν 8 ώρες
i love you song
Amena Begum
Amena Begum - Πριν 8 ώρες
how long has this been going on😂😂😂😂😂😂😂😂
Bùi Dũng
Bùi Dũng - Πριν 8 ώρες
k có VN ak
king Dre 2.0
king Dre 2.0 - Πριν 9 ώρες
How long thats what she said
Apple's Adventure's
Apple's Adventure's - Πριν 9 ώρες
charlie puth is secretly is listening to his song while dancing xD
Kajal Mohanty
Kajal Mohanty - Πριν 9 ώρες
One year of How long has this been going on😍💚
Nafisa Mostofa
Nafisa Mostofa - Πριν 10 ώρες
Thank you for the Like and the replying 😂😂😂 this Herculean Learning!!!☺☺☺
I will like my own comment bc nobody will😢😢😢😢😢
Yehia Kabbani
Yehia Kabbani - Πριν 10 ώρες
20 oct 2018...who else🤙🔥👏❤
RB TRAP
RB TRAP - Πριν 10 ώρες
N
RB TRAP
RB TRAP - Πριν 10 ώρες
(X X)
___
Ryan Tanjung
Ryan Tanjung - Πριν 11 ώρες
Salam dari Ranah Minang, West Sumatera, Indonesia
Sony Phan
Sony Phan - Πριν 11 ώρες
He can fly???😂😂😂
Shikha Rocks
Shikha Rocks - Πριν 11 ώρες
how long are you at the world
Susan Diaz
Susan Diaz - Πριν 12 ώρες
is it just me or does it sound alot like a younger Justin Timberlake. I love both !
Dasha I.
Dasha I. - Πριν 13 ώρες
MARY ME CHARLIE!!!!!
Rehan Verma
Rehan Verma - Πριν 13 ώρες
His dance steps are better than my future
Belen Brianese
Belen Brianese - Πριν 15 ώρες
I love you Charlie❤️❤️ I’m a big fan keep making more songs
Mrr Bozo
Mrr Bozo - Πριν 16 ώρες
Charlie puth is coming to concert in Cambodia (smart mega concert)
Namo Reall
Namo Reall - Πριν 16 ώρες
See ya soon 02.11.2018 in Cambodia 🇰🇭
Lovediszoozoo
Lovediszoozoo - Πριν 16 ώρες
*How Long*
*Charlie Puth*
Ooh, yeah
I'll admit, I was wrong, what else can I say, girl?
Can't you play my head and not my heart?
I was drunk, I was gone, that don't make it right, but
I promise there were no feelings involved, mmh
She said, "Boy, tell me honestly
Was it real or just for show?", yeah
She said, "Save your apologies
Baby, I just gotta know"
How long has this been goin' on?
You been creepin' 'round on me
While you callin' me "baby"
How long has this been goin' on?
You been actin' so shady (shady)
I've been feelin' it lately, baby
Ooo-oh (yeah)
Ooo-oh (encore)
Oooh-ooh-oh
I'll admit (I'll admit), it's my fault (my fault), but you gotta believe me
When I say it only happened once, mmh
I tried (I tried), and I tried (I tried), but you'll never see that
You're the only I wanna love, oh, yeah
She said "Boy, tell me honestly" (honestly)
"Was it real or just for show?", yeah (real or just for show?)
She said, "Save your apologies" (apologies, yeah)
"Baby, I just gotta know"
How long has this been goin' on?
You been creepin' 'round on me (on me)
While you callin' me "baby" (baby)
How long has this been goin' on?
You been actin' so shady (shady)
I've been feelin' it lately (lately), baby
Ooo-oh (yeah)
Ooo-oh (encore)
Oooh-ooh-oh
How long has it been goin' on, baby?
Ooo-oh (yeah)
Ooo-oh, you gotta go tell me now
Oooh-ooh-oh
She said, "Boy, tell me honestly
Was it real or just for show?", yeah
She said, "Save your apologies
Baby, I just gotta know"
How long has this been goin' on? (on, on)
You been creepin' 'round on me (on me)
While you callin' me "baby" (baby)
How long has this been goin' on?
You been actin' so shady (shady)
I've been feelin' it lately (lately), baby
How long has this been goin' on?
You've been creepin' 'round on me
How long has it been goin' on, baby? Oh
How long has this been goin' on?
You've been actin' so shady (shady)
I've been feelin' it lately, baby

Enjoy :D Don't think I typed this! I got it from Google
Credits-Google
Nohemi Rosado
Nohemi Rosado - Πριν 16 ώρες
0:46 how long has this been going on?
可哀想なGUM TV
可哀想なGUM TV - Πριν 17 ώρες
2018?♡♡
Thra Zin
Thra Zin - Πριν 18 ώρες
I love your song
Erick caceres
Erick caceres - Πριν 20 ώρες
3:06
Herkool Zeus
Herkool Zeus - Πριν 20 ώρες
HOLLYWOOD
Wanderly Da Silva Vasconcelos
Wanderly Da Silva Vasconcelos - Πριν 21 ώρα
Charlie puth hello plis
UK Puthinator
UK Puthinator - Πριν 21 ώρα
ONE YEAR OF HOW LONG YAYAYAYYAHAHAHA
Leticia Gomes
Leticia Gomes - Πριν 22 ώρες
I love you Charlie Puth
Mayra Montoya
Mayra Montoya - Πριν 22 ώρες
When you see your dad dance at work
pokefan 05
pokefan 05 - Πριν 22 ώρες
This song has been out now for 1 year.
Catalina Gajardo
Catalina Gajardo - Πριν 22 ώρες
I love you. . . . You are beatiful😚😚😚❤❤
qzthewin10 Hesham saifo
qzthewin10 Hesham saifo - Πριν 23 ώρες
One year old is this song
lacuarel
lacuarel - Πριν ημέρα
This video reminds me to the one of Fatboy Slim
Natalie Schieber
Natalie Schieber - Πριν ημέρα
add me on instagram @jazzputh
Natalie Schieber
Natalie Schieber - Πριν ημέρα
My birthday and How Long (music video) share the same birthdayyy!!!
Aaron CJ
Aaron CJ - Πριν ημέρα
Oct 19, 2018
Supp Maan
Supp Maan - Πριν ημέρα
Charlie charlie
Yes papa
Taking xanax?
No papa
Chase Charrois
Chase Charrois - Πριν ημέρα
Happy 1st year aniversary
How long has this been go'ing on?
Love this song!!!
Ayub Gamer
Ayub Gamer - Πριν ημέρα
คบรอบ1ปีวันนี้
Rahul Mawa
Rahul Mawa - Πριν ημέρα
1 year anniversary
Jhuma Choudhary
Jhuma Choudhary - Πριν ημέρα
He's randomly dancing. But he's looking so cute. And if we dance like this we'll look little creepy cuz we're dancing on stree😊😋
Jhuma Choudhary
Jhuma Choudhary - Πριν ημέρα
He's randomly dancing. But he's looking so cute. And if we dance like this we'll look little creepy cuz we're dancing on stree😊😋
Muhammad Ihsan
Muhammad Ihsan - Πριν ημέρα
Aselole 00:01 repeat
Madison Reynolds
Madison Reynolds - Πριν ημέρα
Its the number one charlie puth fans birthday and the anniversary of this video!!!
Giáo Sư Xvideos
Giáo Sư Xvideos - Πριν ημέρα
One year
Thelifeisjustone dontplaywiththefire
Thelifeisjustone dontplaywiththefire - Πριν ημέρα
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
0:04
REPLAY BUTTONS SALEEEEEE
Nuchnapa Boonkon
Nuchnapa Boonkon - Πριν ημέρα
💖💞😍
Tana Costa
Tana Costa - Πριν ημέρα
2018? XD im addicted to this song
Li Ying Zanilia Zhao
Li Ying Zanilia Zhao - Πριν ημέρα
Wow
nabaa queen
nabaa queen - Πριν ημέρα
oCt 19 2018??
dilara roden
dilara roden - Πριν ημέρα
1 year today. WHAT!
Maria Angelica Rocha Rafael
Maria Angelica Rocha Rafael - Πριν ημέρα
BEAUTIFUL MUSIC....
Shakeel Momin
Shakeel Momin - Πριν ημέρα
who is biggest fan of Charlie
Wenda SR
Wenda SR - Πριν ημέρα
Wow
먁 강
먁 강 - Πριν ημέρα
I think, personally, this song's highlight part is verrrry similar with Avril Lavigne's song, 'Girlfriend'. Especially, give me a~
basket arga11303
basket arga11303 - Πριν ημέρα
1 year
Renhard03 Vieri
Renhard03 Vieri - Πριν ημέρα
1 YEAR AND STILL LISTENING THIS SONG 😀😀
Joker DC
Joker DC - Πριν ημέρα
1 year : 19/10/2017 - 19/10/2108
Love
surili raina
surili raina - Πριν ημέρα
Alright
Ooh, yeah
I'll admit, I was wrong, what else can I say, girl?
Can't you blame my head and not my heart?
I was drunk, I was gone, that don't make it right, but
I promise there were no feelings involved, mmh
She said, "Boy, tell me honestly
Was it real or just for show?", yeah
She said, "Save your apologies
Baby, I just gotta know"
How long has this been goin' on?
You been creepin' 'round on me
While you callin' me "baby"
How long has this been goin' on?
You been actin' so shady (shady)
I've been feelin' it lately, baby
Ooo-oh (yeah)
Ooo-oh (encore)
Oooh-ooh-oh
I'll admit (I'll admit), it's my fault (my fault), but you gotta believe me
When I say it only happened once, mmh
I tried (I tried), and I tried (I tried), but you'll never see that
You're the only I wanna love, oh, yeah
She said "Boy, tell me honestly" (honestly)
"Was it real or just for show?", yeah (real or just for show?)
She said, "Save your apologies" (apologies, yeah)
"Baby, I just gotta know"
How long has this been goin' on?
You been creepin' 'round on me (on me)
While you callin' me "baby" (baby)
How long has this been goin' on?
You been actin' so shady (shady)
I've been feelin' it lately (lately), baby
Ooo-oh (yeah)
Ooo-oh (encore)
Oooh-ooh-oh
How long has it been goin' on, baby?
Ooo-oh (yeah)
Ooo-oh, you gotta go tell me now
Oooh-ooh-oh
She said, "Boy, tell me honestly
Was it real or just for show?", yeah
She said, "Save your apologies
Baby, I just gotta know"
How long has this been goin' on? (on, on)
You been creepin' 'round on me (on me)
While you callin' me "baby" (baby)
How long has this been goin' on?
You been actin' so shady (shady)
I've been feelin' it lately (lately), baby
How long has this been goin' on?
You've been creepin' 'round on me
How long has it been goin' on, baby? Oh
How long has this been goin' on?
You've been actin' so shady (shady)
I've been feelin' it lately, baby
Slobeee
Slobeee - Πριν ημέρα
That moment when you listen to the radio and most of it are Charlie Puths' songs
博ネオアキラ
博ネオアキラ - Πριν ημέρα
かっこいいなーーー!
kshitij kalbhor
kshitij kalbhor - Πριν ημέρα
Was it real or just for show
Robyn Porteous
Robyn Porteous - Πριν ημέρα
0:01
Robyn Porteous
Robyn Porteous - Πριν ημέρα
0:1
Nasar Jafri
Nasar Jafri - Πριν ημέρα
How Long"
Alright
I'll admit, I was wrong
What else can I say, girl?
Can't you blame my head and not my heart?
I was drunk, I was gone, that don't make it right, but
Promise there were no feelings involved
She said, "Boy, tell me honestly
Was it real or just for show?" Yeah
She said, "Save your apologies
Baby, I just gotta know"
How long has this been going on?
You've been creeping 'round on me
While you're calling me "baby"
How long has this been going on?
You've been acting so shady
I've been feeling it lately, baby
I'll admit, it's my fault
But you gotta believe me
When I say it only happened once
I try and I try, but you'll never see that
You're the only one I wanna love, ooh, yeah
She said, "Boy, tell me honestly
Was it real or just for show?"
She said, "Save your apologies
Baby, I just gotta know"
How long has this been going on?
You've been creeping 'round on me
While you're calling me "baby"
How long has this been going on?
You've been acting so shady
I've been feeling it lately, baby
How long has it been going on, baby?
You gotta go tell me now
She said, "Boy, tell me honestly
Was it real or just for show?" Yeah
She said, "Save your apologies
Baby, I just gotta know"
How long has this been going on?
You've been creeping 'round on me
While you're calling me "baby"
How long has this been going on?
You've been acting so shady
I've been feeling it lately, baby
How long has this been going on?
You've been creeping 'round on me
(How long has it been going on, baby?)
How long has this been going on?
(You gotta go tell me now)
You've been acting so shady
I've been feeling it lately, baby
Nafisa Mostofa
Nafisa Mostofa - Πριν ημέρα
Is he Spider-Man or Superman?? I feel like he is both because he climed on the glass and he can fly!! That is so akward!!😂😂😂
Herculean Learning
Herculean Learning - Πριν 11 ώρες
😂😂😂
ig : gnakmun
ig : gnakmun - Πριν ημέρα
19/10/2018💕
Επόμενο