Ο πέμπτος πίθηκος - What The Fact?! #8

23 051
554
 
Σχόλια
Anuvis Anuvis
Anuvis Anuvis - Πριν 7 ημέρες
Αυτην την στιγμη στον πλανητη γη υπαρχουν μυρια ανθρωπων με διαφορετικη αποψη. Ομως ενα κουμπι για να κλεισεις το ταμπλετ η την τηλεοραση.
Giannis Vendetta
Giannis Vendetta - Πριν 11 ημέρες
Ωραία η ταχύρυθμη γνώση που δίνεις αλλά αυτό το χωνεψετο έτσι είναι και αν γουστάρεις δεν είναι ωραίο. Στο κάτω κάτω κάνεις δεν τα ξέρει όλα ούτε τα έχει αποδείξει.αφηνε και καμιά πόρτα ανοιχτή
I am Makedonec
I am Makedonec - Πριν 12 ημέρες
Με άρεσε αυτό το επεισόδιο
Alexandros Kouros
Alexandros Kouros - Πριν 13 ημέρες
Να εκτρέφει η να ανατρέφει παιδια? :P
Danai Pat
Danai Pat - Πριν 16 ημέρες
Θα ξερασω , αλλά πολύ ωραίο και ενδιαφέρον
Δημήτρης Ρόκος
Δημήτρης Ρόκος - Πριν 17 ημέρες
ORAIA MPLOUZA
oduseas konstandopoulos
oduseas konstandopoulos - Πριν 25 ημέρες
Λίγο παπαρια αυτό το βίντεο αλλά όλα τα άλλα π χω δει μ άρεσαν πάρα πολύ
Aris K.
Aris K. - Πριν 26 ημέρες
Μόνο εγώ νιώθω ηλίθιος όταν βλέπω what the fact?
Lap_ji 32
Lap_ji 32 - Πριν 28 ημέρες
+ opoios ide thn blouza
youtube gamer2018
youtube gamer2018 - Πριν 29 ημέρες
Μακιους σε παρακαλώ πρέπει να μιλήσουμε είναι πόλι σιμαντικο
theofanis nestoridis
theofanis nestoridis - Πριν μήνα
Ποιό ηταν το πηθικό διδαγμα?
Thanasis Sideris
Thanasis Sideris - Πριν μήνα
Και που λες όχι δεν είμαστε πίθηκοι αλλά ξεχωριστά είδος φτιαγμένοι κατά αποκλειστικότητα από τον Θεό.
Edward 2160
Edward 2160 - Πριν μήνα
Πλειοψηφία των σχολίων : σχετικά με το 12ο πίθηκο ._.
Νικος Κοκκινος
Νικος Κοκκινος - Πριν μήνα
Οο μαλάκα ... Αυτό που έκανε ο πίθηκος δεν το σκέφτηκα καθόλου!! Με ταπωσε το αρχίδι!
誰もが死ぬ •
誰もが死ぬ • - Πριν μήνα
Τι κοιτάς ρε πίθηκε
nick tsinikas
nick tsinikas - Πριν μήνα
Ουουουου σιξσιξσιξ!!!!!
Vol Tron
Vol Tron - Πριν μήνα
Εϊσαι γαμάτος.
giannis Doko
giannis Doko - Πριν μήνα
Ekei pou les ti fobomaste pio poli ego prosopika den fobame tipota apo ta dio apla aidiazo
Xρήστος Τζάκος
Xρήστος Τζάκος - Πριν μήνα
An einai etsi twra giati den exei gini kanenas piuikos anuropos
kostas T.S.S
kostas T.S.S - Πριν μήνα
γιατί πρώτων ειμαστε διαφορετικα ειδοι και δευτερον δεν εχει υπαρξει η κατάλληλη αλλαγη περιβάλοντος και εξελιστική πορεία για να μπορέσουν να γινουν πιο έξυπνη ! Ο θανατος ειναι το εργαλείο της εξελιξης ,όλα τα ζωα με την κατάλληλη εξέλιξη και τον κατάλληλο χρόνο μπορούν να γίνουν καποιο άλλο ειδος . Αν πχ όλοι οι τριχωτοί πιθηκοι για καποιο φυσικό λογο πεθάνουν τοτε οι πίθηκοι θα έχουν ολο και λιγότερες τρυχες .
cant find a name
cant find a name - Πριν μήνα
Δηλαδή αμα όλοι έχουμε το κύτταρο σαν κοινο πρόγονο τοτε είμαστε όλοι συγγενείς. Οποτε.... ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΞΑΔΕΡΦΙΑ 😂😂
wolfpower
wolfpower - Πριν μήνα
Ρε πιστευετε αυτες τις μαλακιες ; τον εβραιο τον δαρβινο ;
Τι κυτταρα και μαλακιες λες ;
Ζωα αγελης λεει χαχαχα σταματα τα βιντεο εκτιθεσαι
Lambros_pap ότι να 'ναι
Lambros_pap ότι να 'ναι - Πριν μήνα
Ο Μπονόμπο είναι, μαζί με τον κοινό χιμπατζή, στην ίδια φυλή με τον άνθρωπο, ενώ ο γορίλας είναι στην ίδια υποοικογένεια με τους προαναφερθόμενα είδη. Άρα, το σχήμα είναι ΛΑΘΟΣ.
Lambros_pap ότι να 'ναι
Lambros_pap ότι να 'ναι - Πριν μήνα
Ο άνθρωπος ανήκει στην ίδια φυλή με τον χιμπαντζή, ενώ το άλογο ανήκει στο ίδιο γένος με τον γάιδαρο. Εφόσον στη συστηματική ταξινόμηση η φυλή βρίσκεται ανάμεσα στο γένος και στην υποοικογένεια, είναι πιο γενική κατηγορία από αυτό. Άρα, 2 είδη τα οποία είναι στην ίδια φυλή είναι πιο μακρινοί "συγγενείς" από 2 είδη τα οποία είναι στο ίδιο γένος. Άρα, ο άνθρωπος με τον χιμπαντζή είναι πιο μακρινοί "συγγενείς" από ότι το άλογο με τον γάιδαρο. Δεν είμαι 100% σίγουρος για το πόσο σωστή είναι η σκέψη μου, οπότε, αν διαφωνείτε, εξηγήστε μου το λάθος στη σκέψη μου. Όπως είχε πει και ο Neil deGrasse Tyson: "Αγαπώ να είμαι λάθος, επειδή αυτό σημαίνει ότι έμαθα κάτι νέο αυτή τη μέρα."
Dammy
Dammy - Πριν μήνα
Mike Θέλω το T-Shirt μανμου
goku 21
goku 21 - Πριν μήνα
Tο προτό κιταρω που εμφανίστηκε στη γη ειναι ένας οργανισμός που απλά εμφανίστηκε ή μπορεί να ήρθε από το διάστημα για πάραδηγμα από τους πόλους μετεορητες που δημιούργησαν την γη να μην υπήρχε ένα αλλά αρκετά διαφορετικά κύτταρα που εξελίχθηκαν σε ότι υπαρχή σήμερα και αφού ένα μόριο οξυγόνου δημιουργείται από κύτταρα δεν θα χρειάζεται να αναπνέουν εφόσον το κύτταρο είναι μικρότερο δεν ξέρω απλά υποθέτω
Marina La
Marina La - Πριν μήνα
Η μπλούζα σου είναι μέσα στο κλίμα 😂
dim protop
dim protop - Πριν μήνα
Επιτέλους!
Karatekasgr
Karatekasgr - Πριν μήνα
Πες τα. Γαμώ την SJW προπαγανδα πως όλα είναι κοινωνικά άρα όλα ειναι ρυθμίσιμα..
(Ψαξτο φιλος ξεκινάει απο το κίνημα του λεσβιακού φεμινισμού του 1970 που οδηγησε στον δευτερο και τριτο κυμματικο φεμινισμο. Αναφέρω το αρχικο κινημα αυτών των "Ιδεολογιων" γιατι εκει φαινεται και ξεκαθαρα ο στοχος που ειχαν ολα αυτα)
ANDY SAITAS
ANDY SAITAS - Πριν μήνα
Και ο 12😂😂😂
Eleni ka
Eleni ka - Πριν μήνα
Η στιγμή που ο mikeius μοιάζει με πίθηκο 😂😅
onoma eponimo
onoma eponimo - Πριν 2 μήνες
Ο αγγελιοφορος της παραπληροφορησης πες καλύτερα
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΣΟΥΡΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΣΟΥΡΑΣ - Πριν 2 μήνες
Egw prosopika pou pisteuo den mou fenete kathoulou paralogi i theoria auti kai me enoxli kiolas pou oi perisoteroi pistoi idika oi ieris aporiptoun amesos autin tin ekdoxi tis anthropinis exeliksis. Simfona me tin palaia diathiki o theos aferese to kath' omiosin ap'ton anthropo(pou adiprosopeui o adam kai i eua) kanontas ton etsi pio eualoto kai psihologika kai somatika topothetontas ton se ena pio afiloxeno perivalon-tin gi. Den erthe kapios tote kai kategrapse me kameres pos egine auti i ptosi tou anthropou gia na min iparxi i periptosi o antropos na "katevike" stin gi meso tis exelixis enos mikroorganismou pou argotera dimiourgise ton kino progono tou pithikou kai tou anthropou. Exalou simfona kai me tin palaia diathiki i phrasi "katevike ap'ton paradiso o anthropos ine metaforiki" enoontas oti i psixi tou anthropou apomakrinthike apo ton theo gt fanike i axaristia-i pleonixia kai i epitidiotita kai i perifania tou opos ine xekatharo sto prosopo olon ton anthropon(auta ta xaraktiristika). Opote parakolo olous tous thriskous eki exw min anakateveste kai parermineuetai tin palaia diathiki gt den lei pouthena me pion tropo o theos efere ton anthropo sti gi. An pragmatika pisteute kai exete ligo sevasmo mesa sas gia ta iera sigramata pou exoun themeliosi tin orthodoxi xristianiki thriskia, tin pisti sa diladi min ta parernineuetai gt o theos mpori na kani kai tin petra na perpatai kai den ine katholou apithano na efere ston topo auton kai ton anthropo xoris omos kai na ine kai sigouro gt auti i theoria ine mia theoria kai me ipothesis mono exi klithi i epistimoniki kinotita na simperani kapia pragmata. Den ine sigouro oti de kai kala proerxomaste apo ena kino progono me ton pithiko ala diolou apithanw gt ean i epistimi apodixi kati auto automatos ginete aparauta andiamfisvitito AFOU APEDIXTHI. Ala gia na milisi kai i epistimi prepi na exi isxires apodixis sta xeria tis(facts) kai oxi aples endixis apo kai apo eki. Omos oute kai oi pistoi perpi na aporiptoun telios tin epistimi(pote malista) ala toulaxiston na tin lanvanoun ipopsi dioti auti mas efere eki pou mas efere simera alios tha zousame san ogkani mes tis spilies. Sto kato kato anthropini efeuresi ine i epistimi pou anakalifthike gia na exigisi ton kosmo giro tou kalitera, opote ean den episteuese tin skepsi kai ton tropo na kathorizi pragmata s'auton ton planiti tou idiou sou tou idous para empisteuese diafores parerminies tote lipame ala den exis mialo anthropou ala zoou dioti dehese pathitika diafora minimata xoris na ta epixergazese.
AdamantiaTel
AdamantiaTel - Πριν 2 μήνες
Φοβερός 🙏
maco 7
maco 7 - Πριν 2 μήνες
Εκει με τον πηθικο ηταν η απολυτη ξεφτιλα
Alexander
Alexander - Πριν 2 μήνες
Ευτυχως η Ισλαμοπιθηκιαση δεν εχει αρκετους φανατικους στην Ελλαδα για να σε κατακρινουν για τα λογια σου, Μαικ!
ΑΓΡΙΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΑΓΡΙΟ ΑΡΧΕΙΟ - Πριν 2 μήνες
Όσων αφορά την εξελικτική διαδικασία έχω σχηματίσει την άποψη ότι στερείτε βάσης και προϋποθέτει ένα είδος "θρησκευτικής" πίστης του τύπου πίστευε και μη έρευνα (χωρίς κόμμα, 😂) και αυτό για δύο Βασικούς λόγους
1. Η θεωρία της εξέλιξης δεν έχει Πρόλογο ούτε άνοιγμα αυλαίας - Ο Δαρβίνος ξεκίνησε να αναπτύσσει την θεωρία της εξέλιξης μετά την αβιογένεση, δηλαδή την εμφάνιση της πρώτης Ζωής, δηλαδή την μετάθεση από νεκρή κατάσταση σε ζωντανή έμβια κατάσταση Ο Δαρβίνος δεν άγγιξε κάν το ερώτημα για το πως δημιουργήθηκε η πρώτη σπίθα της ζωής και από που προήλθε.
2. Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ.
Η καρδιά της εξελικτικής θεωρίας έχει ως αρχή ότι οι πολύπλοκοι μηχανισμοί της ζωής προήλθαν στο διάβα Εκατομμυρίων ετών χωρίς την Παρέμβαση κάποιας εξωτερικής νοημοσύνης, διαμέσου τυχαίων συνδυασμών. Είναι ενδιαφέρον ότι η επιστήμη δέχεται ως αξίωμα οτιδήποτε αποδεικνύεται Διαμέσου πειράματος, εξελικτικό πείραμα δεν μπορεί να εκτελεστεί, γιατί από την στιγμή που θα κάτσεις να σκεφτείς πως θα κάνεις το πείραμα, παραβιάζεις την ίδια την αρχή της εξελικτικής θεωρίας - δεν υπάρχει εξωτερικός νοήμων παράγοντας.
Κάποια μέρα όταν ρώτησα έναν Βιολόγο, φανατικό υποστηρικτή της εξέλιξης να μου περιγράψει την ακριβή διαδικασία η έστω μια απλή θεωρία για την διαδικασία την εμφάνισης της ζωής, μου είπε το εξής δεν ξέρω απλά το δέχομαι και το πιστεύω
Jimbo
Jimbo - Πριν μήνα
με λιγα λογια εισαι επιστημονικα αναλφαβητος , εδώ μεχρι και το χαρβαρντ στην αρχικη του εχει αρθρα που σου ΛΕΝΕ οτι η εξελιξη ειναι fact αλλα εσυ ξερεις καλυτερα απο ολους τους ειδικους
ΑΓΡΙΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΑΓΡΙΟ ΑΡΧΕΙΟ - Πριν 2 μήνες
Το what the fact είναι πράγματι μια πολύ καλή προσπάθεια και κάτι που πραγματικά λείπει από το ελληνικό you tube
ekimolaos
ekimolaos - Πριν 2 μήνες
0:55 ΚΑΤΑΡΧΑΣ*
Theooo
Theooo - Πριν 3 μήνες
Ο άνθρωπος εχει 50% ίδιο DNA με την μπανάνα ...
Mikeius: ο άνθρωπος ανήκει στην ίδια οικογένεια με την μπανάνα 👏👏
Trolman !!!
Trolman !!! - Πριν 3 μήνες
5.19 ΕΑΝ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΙΘΗΚΆΚΙ ΕΚΕΙ ΠΊΣΩ, ΤΌΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΔΎΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΣΟΥ ΦΎΣΗ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΎ ΑΠΛΆ ΤΗΝ ΑΡΝΕΊΣΑΙ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΆΣ ΜΕ ΑΝΌΗΤΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΊΕΣ!!!!
Trolman !!!
Trolman !!! - Πριν 3 μήνες
4:45 ΟΧΙ Mikeius... νοιώθεις έτσι, ΓΙΑΤΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΈΝΟΙ ΑΠΟ ΈΝΑΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΈΦΤΙΑΞΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΊΩΣΉ ΤΟΥ. ΔΛΔ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΌΜΟΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΉΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΆ ΤΟΥ!!!
Trolman !!!
Trolman !!! - Πριν 3 μήνες
0:55 βγάλε το αυτό απο το μυαλό σας. και κρατήστε αυτό.
απο την μία λες ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΌΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΥΜΠΑΤΖΉ, ΟΎΤΕ ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΈΝΟ ΕΊΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΙΜΠΑΤΖΗ,
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΚΥΡΏΝΕΙΣ ΑΥΤΌ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΛΕΣ, ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΥΜΠΑΤΖΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΖΩΑ ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΟΝΟ.
ΣΩΣΤΆ ΕΊΠΕΣ...
ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΌΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΥΜΠΑΤΖΉ, ΟΎΤΕ ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΈΝΟ ΕΊΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΙΜΠΑΤΖΗ,
και για να το ολοκληρώσω,
Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΘΗΚΕ ΑΠΟ ΧΏΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΚΑΤΕΥΘΊΑΝ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!
ΟΥΤΕ ΕΞΕΛΙΧΘΉΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΖΏΑ, ΟΎΤΕ ΕΊΜΑΣΤΕ ΖΏΑ, ΟΎΤΕ ΈΧΟΥΜΕ ΚΆΠΟΙΟ ΚΟΙΝΌ ΠΡΌΓΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΖΏΑ!!!
ΕΑΝ ΉΜΑΣΤΑΝ ΖΩΑ, ΠΟΛΎ ΑΠΛΆ, ΔΕΝ ΘΑ ΉΜΑΣΤΑΝ ΆΝΘΡΩΠΟΙ!!!
ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΧΑΜΕ ΚΑΝ ΌΝΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΖΏΑ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΛΟΓΗΚΉ, ΜΌΝΟ ΈΝΣΤΙΚΤΟ!!!
EU logitos
EU logitos - Πριν 3 μήνες
Η διασταύρωση ανθρώπου και χιμπατζη γέννησε το AIDS
Nick Voldo
Nick Voldo - Πριν 3 μήνες
Άψογο
Jennifer Cruz
Jennifer Cruz - Πριν 3 μήνες
Είμαι ένας hater και σας μισώ όλους. *ΟΛΟΥΣ*
Petran Pipes
Petran Pipes - Πριν 3 μήνες
Γουστάρω πολύ να κάνω αυτή τη συζήτηση με παπάδες, έτσι για να δω ποιος ξορκίζει καλύτερα όταν φωνάζω Oooooh it burns! στα μέσα του debate..
Nikos Nikolakis
Nikos Nikolakis - Πριν 3 μήνες
η πιστη σε καποιο ανωτερο ον ειναι και αυτη χαρακτηριστικο των αλλων πιθηκων ;
Napoleon tas
Napoleon tas - Πριν 3 μήνες
Αυτο με τις Σαβανες της Αφρικης εχει αρχίσει να αναθεωρείται.
Napoleon tas
Napoleon tas - Πριν 3 μήνες
Ναι παντως ενα απο τα επιχειρήματα των επαγγελματιών αντιρατσιστων ειναι οτι ολες οι ανθρώπινες φυλες κανουν απογόνους...
akylinaflute
akylinaflute - Πριν 3 μήνες
Διήγηση Αγίου Παΐσίου για θεωρία του Δαρβίνου:
Από ένδεκα χρονών διάβαζα βίους Αγίων και έκανα νηστείες και αγρυπνίες. Ο αδελφός μου ο μεγαλύτερος έπαιρνε και έκρυβε τους βίους. Δεν κατάφερε τίποτε. Πήγαινα στο δάσος και συνέχιζα.
Κάποιος φίλος του τότε, ο Κώστας, του είπε : «Θα σου τον κάνω να τα παρατήσει όλα».
Ήρθε και μου ανέπτυξε τη θεωρία του Δαρβίνου.
Κλονίστηκα τότε και είπα: «Θα πάω να προσευχηθώ και, αν ο Χριστός είναι Θεός, θα μου παρουσιαστεί να πιστέψω. Μιά σκιά, μιά φωνή, κάτι θα μου δείξει». Τόσο μου ‘κοβε.
Πήγα και άρχισα μετάνοιες και προσευχή για ώρες, αλλά τίποτε. Στο τέλος τσακισμένος σταμάτησα. Μου ήρθε τότε στην σκέψη κάτι που μου ‘χε πεί ο Κώστας : «Παραδέχομαι ότι ο Χριστός είναι ένας σπουδαίος άνθρωπος, δίκαιος, ενάρετος, τον οποίο εμίσησαν από φθόνο για την αρετή του και τον κατεδίκασαν οι συμπατριώτες του». Τότε είπα : «Αφού είναι τέτοιος, και άνθρωπος να ήταν, αξίζει να τον αγαπήσω, να τον υπακούσω και να θυσιασθώ γι’ Αυτόν. Δεν θέλω ούτε παράδεισο ούτε τίποτε. Για την αγιότητά του και την καλωσύνη του αξίζει κάθε θυσία ’’. (Καλός λογισμός και φιλότιμο).
Ο Θεός περίμενε την αντιμετώπισή μου.
Ύστερα από αυτό παρουσιάσθηκε ο ίδιος ο Χριστός μέσα σε άφθονο φως. Φαινόταν από τη μέση και πάνω. Με κοίταξε με πολλή αγάπη και μου είπε: «Εγώ ειμι η ανάστασις και η ζωή. Ο πιστεύων εις εμέ, καν αποθάνη, ζήσεται». Τα λόγια αυτά ήταν γραμμένα και στο Ευαγγέλιο που κρατούσε ανοιχτό στο αριστερό χέρι Του».
Το γεγονός αυτό διέλυσε στον δεκαπενταετή Αρσένιο [ ενν. Παΐσιο] τους λογισμούς αμφιβολίας, που τάραζαν την παιδική του ψυχή, και γνώρισε με την χάρη του Θεού τον Χριστό ως Θεό αληθινό και Σωτήρα του κόσμου. Βεβαιώθηκε για τον Θεάνθρωπο, όχι από άνθρωπο ή από βιβλία, αλλά από τον ίδιο τον Κύριο, που του αποκαλύφθηκε και μάλιστα σε τέτοια ηλικία.
Στερεωμένος τώρα στην πίστη μονολογούσε: « Κώστα, άμα θέλεις τώρα, έλα να συζητήσουμε».
attraversiamo felice
attraversiamo felice - Πριν 3 μήνες
ΕΤΣΙ ΡΕ! ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΤΟ ΛΕΩ ΣΤΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΓΕΝΕΤΙΚΆ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΘΉΚΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΊΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΊ 😲
attraversiamo felice
attraversiamo felice - Πριν 3 μήνες
Μην πιστεύεις. Κάνε το για το καλό σου
ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
'λο αλήθειες και ανακριβειες στη ελλαδα βρεθηκαν οστα απο πριν εκατομυρια χρονια
ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
πιθηκων
Mikeius Official
Mikeius Official - Πριν 3 μήνες
Τι οστά;
Clive g44
Clive g44 - Πριν 3 μήνες
Το AIDS δεν ξεκίνησε επειδή μαϊμού γάμησε άνθρωπο;
vasilis io
vasilis io - Πριν 3 μήνες
I gi einai to kentro tou simpantos pantou einai to ketro tou simpatos google it
Commander Shepard
Commander Shepard - Πριν 3 μήνες
Οι άνθρωποι είναι ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ, όχι πίθηκοι.
Bill Gg
Bill Gg - Πριν 3 μήνες
Και πρωτεύοντα είναι και πίθηκοι. Τα πρωτεύοντα είναι η Τάξη στην ταξινόμηση. Μετά την τάξη πάει η Οικογένεια μετά το Γένος και μετά το Είδος. Σε επίπεδο Οικογένειας είμαστε πίθηκοι. Και ο άνθρωπος, ο γορίλας, οι λεμούριοι και οι μαιμούδες π.χ. ανήκουμε όλοι στα πρωτεύοντα. Μόνο που λεμούριοι και οι μαιμούδες δεν είναι πίθηκοι ανήκουν σε άλλες οικογένειες. βιολογικά.
Ρεγγίνα Καμπά
Ρεγγίνα Καμπά - Πριν 3 μήνες
Να κάνω μια ερώτηση γιατί ψιλομπερδευτηκα
Ο αυστραλοπιθηκος δεν έχει σχέση με τον άνθρωπο;
stavros parl btc
stavros parl btc - Πριν 3 μήνες
Ο Αϊνστάιν είπε η φύση έχει μόνους αρα και νομοθέτη
john killer
john killer - Πριν 3 μήνες
Στο οικογενειακό δέντρο του δαρβινου απεικονίζεις οτι ο ανθρωπος και ο χιμπατζης ειναι ξαδέρφια και προέρχονται απο τον γοριλα δηλ ο γοριλας ειναι ο πρόγονος μας η και οι τρεις ειμαστε ξαδερφια (ανθρωπος χιμπατζης γοριλας) και προερχόμαστε απο αλλον κοινο πρόγονο???
Aggelos Winchester
Aggelos Winchester - Πριν 3 μήνες
ΟΙ ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ ΕΊΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΈΣ ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΩΡΑ
Vinnie Martin
Vinnie Martin - Πριν 3 μήνες
Βασικα Ερευνες Λενε οτι: Μπορει να Καταγομαστε απο τον Γραικοπιθηκο που προτοεμφανιστικε στα Βαλκανια
https://el.wikipedia.org/wiki/Γραικοπίθηκος
Φώτεινη Δρ.
Φώτεινη Δρ. - Πριν 3 μήνες
αν υπηρχε και μπορουσα να κανω εγκαιφαλικο σεξ θα το εκανα μαζι σου !
Alex Kid
Alex Kid - Πριν 3 μήνες
signwmh alla de boh8ame pleon sinahrtwpus....hallooo....2018...simadia twn kairwn!!!
4:55
Alucard ReavaN
Alucard ReavaN - Πριν 3 μήνες
Ρε Mikeius που πηρες την μπλουζα ρε φιλε; Plz απαντα :)
Jacob&Evie Frye
Jacob&Evie Frye - Πριν 4 μήνες
pls αμα ξερει κανεις που ειπαρχει αυτη η μλουζα που φοραει ο mikeius ας το λινκαρει σε reply....
GEE GEE
GEE GEE - Πριν 4 μήνες
Η μπλούζα τα λέει όλα μόνη της
METALSCAVENGER78
METALSCAVENGER78 - Πριν 4 μήνες
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!Ο ΜΠΟΝΟΜΠΟ ΥΠΟΕΙΔΟΣ ΧΙΜΠΑΝΤΖΗ ΕΙΝΑΙ!Ο ΠΕΜΠΤΟΣ ΠΙΘΗΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΒΒΩΝΑΣ!ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΟΥ,ΠΡΙΝ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙΣ ΒΙΝΤΕΟ
Aggelos
Aggelos - Πριν 4 μήνες
ΤΙ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ.
Nikos Olumpiakos
Nikos Olumpiakos - Πριν 4 μήνες
Πάμε να επισκεφθούμε την προπροπροπροπροπροπροπροπροπροπροπρογιαγια μας να της κάνουμε και δωράκι
Melina Xristoforou
Melina Xristoforou - Πριν 4 μήνες
Δε νομιζω να γινόταν πιο σμουθ εξήγηση.. και λογικη ροη, επιχειρήματα, φακτς και παραδειγματα βγαλμένα από τη ζωή για τους άπιστους 👏👏👏
MeNoUnicorn
MeNoUnicorn - Πριν 4 μήνες
Ο μονος 5ος πιθηκος πιθανοτατα να εισαι εσυ Μιχαλη. Γιατι τα αλλα 4 ειδη μοιαζουν μεταξυ τους σε σημειο που μπορει να τα μπερδεψει κανεις, ενω το ανθρωπινο ειδος ειναι κατι τελειως διαφορετικο που δεν συγχεεται με κανενα αλλο ειδος στον πλανητη. Ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Πλασσαρεις τις πεποιθησεις σ σε αμορφωτα εφηβακια, εισαι η παραπληροφορηση η ιδια. Δωσε τροφη για αναζητηση κ προβληματισμο αν θες να προσφερεις κατι σε αλλους κ οχι στην τσεπη σου, το σανο κρατα το για σενα ομως! ΠΙΘΗΚΑ.
tzo gr
tzo gr - Πριν 4 μήνες
ειχα πολυ καιρο να δω κατι καλο στο ελληνικο Youtube
Unicorn Addict
Unicorn Addict - Πριν 4 μήνες
Μηχαλακη το εχεις παει σε αλλο επιπεδο🔝🔝🔝
b_ama_Z
b_ama_Z - Πριν 4 μήνες
Η θεωρία σου έχει κενά φίλε, φυσικά είναι μια πολύ ωραία ιστορία που έχει δυνατά στοιχεία που προσπαθείς να επιβάλεις με λάθος πειθώ... Ίσως για το συγκεκριμένο target group να θέλει αυτή τη τακτική αν και εγώ προσωπικά Διαφωνώ...
Υ. Γ Κάθε θεωρία για να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη πρέπει να αναγράφει τις πηγές της.
Alexandros Ktistis
Alexandros Ktistis - Πριν 4 μήνες
O ximpazis kai anthropos den mpori na kani moro nmz gia viologikous logous re
Nikos Nikolakopulos
Nikos Nikolakopulos - Πριν 5 μήνες
Ο κοινός πρόγονος ο Αυστραλοπίθηκος βρέθηκε ίδιας ηλικίας με τα ανθρωποειδή, αυτό σημαίνει ότι ο Αυστραλοπίθηκος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΣ
https://edition.cnn.com/2017/06/07/health/oldest-homo-sapiens-fossils-found/index.html
Nikos Nikolakopulos
Nikos Nikolakopulos - Πριν 5 μήνες
Ο ΔΑΡΒΙΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΤΕ
Η Επιστήμη διέψευσε τον Δαρβίνο, εξέλιξη δεν υπάρχει, υπάρχει μόνο προσαρμογή δηλαδή μικρές αλλαγές σε ένα είδος που κατευθύνονται από μηχανισμούς που υπάρχουν ήδη στο είδος από τότε που δημιουργήθηκε (ο Δαρβινισμός έλεγε ότι γινόταν εντελώς τυχαία χωρίς κανένα μηχανισμό)
Αυτά που πρέπει να ξέρουν οι Δαρβινιστές είναι τα εξής
* Όλα τα είδη δημιουργήθηκαν ξαφνικά στην Κάμβρια Έκρηξη σε διάστημα 1 εκ. χρόνων από έναν μηχανισμό που οι επιστήμονες ακόμα ψάχνουν, το 1 εκατομμύριο χρόνια μοιάζει πολύ αλλά σε χρόνους βιολογίας είναι πολύ μικρός χρόνος, χρόνος εξάλλου δεν σημαίνει αλλαγή (αυτό είναι φιλοσοφική ιδέα και δεν ανήκει στην επιστήμη της αιτιοκρατίας)
* Δεν έχει παρατηρηθεί ποτέ ούτε έχουν βρεθεί απολιθώματα της λεγόμενης σταδιακής εξέλιξης (Gradualism), αυτό που βλέπουμε είναι δημιουργία όλων των ειδών την Κάμβρια Έκρηξη και έκτοτε μικροαλλαγές μέσα στο κάθε είδος που και αυτές γίνονται απότομα.
Proof of saltational evolution
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19224263
Τα De Novo Genes καταστρέφουν ολοκληρωτικά τον Δαρβινισμό, είναι γονίδια που κωδικοποιούνται στο JUNK DNA χωρίς καμία προγονική σχέση κυριολεκτικά απο το πουθενά (Οι άνθρωποι έχουν πολλά τέτοια γονίδια που δεν τα έχουν οι πίθηκοι)
https://www.quantamagazine.org/20150818-a-surprise-source-of-lifes-code/
Ανθρωποειδές ίδιας περιόδου με τον Αυστραλοπίθηκο ανακαλύφθηκε στην Αιθιοπία πράγμα που σημαίνει ότι ο άνθρωπος ή έστω τα ανθρωποειδή υπήρχαν ήδη απο πολύ παλιά χωρίς να χρειάζονται κοινό πρόγονο τον Αυστραλοπίθηκο ή άλλους φανταστικούς προγόνους που υπάρχουν μόνο στην πλούσια φαντασία των Δαρβινιστών
www.livescience.com/50032-earliest-human-species-possibly-found.html
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΛΑΘΟΣ
Ο Δαρβίνος και οι συνεχιστές του προέβλεπαν ότι οι μεταλλάξεις είναι τυχαίες δηλαδή μη προσαρμοσμένες και χωρίς οδηγό.
Η Σύγχρονη Επιστήμη απέδειξε ότι ο ρυθμός μετάλλαξης είναι προσαρμοστικός, επίσης απέδειξε ότι οι οργανισμοί δημιουργούν στρατηγικές ενάντια σε έναν κίνδυνο, προσαρμοστικές μεταλλάξεις έχουν παρατηρηθεί σε βακτήρια και ζύμες καθώς και σε άλλους οργανισμούς.
Ο Δαρβίνος και οι συνεχιστές του προέβλεπαν ότι ο ανταγωνισμός είναι σπουδαιότερος μεταξύ γειτονικών ειδών (Survival of the fittest).
Η Σύγχρονη Επιστήμη απέδειξε ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει ανάμεσα στα είδη.
But no such trend has been observed. In a major study of competition between freshwater green algae species, the level of competition between pairs of species was found to be uncorrelated with the evolutionary distance between the pair of species. As the researchers explained, Darwin “argued that closely related species should compete more strongly and be less likely to coexist. For much of the last century, Darwin’s hypothesis has been taken at face value […] Our results add to a growing body of literature that fails to support Darwin’s original competition-relatedness hypothesis.” (Venail, et. al., 2, 9) The team spent months trying to resolve the problem, but to no avail. As one of the researchers explained:
It was completely unexpected. When we saw the results, we said “this can’t be.” We sat there banging our heads against the wall. Darwin’s hypothesis has been with us for so long, how can it not be right? … When we started coming up with numbers that showed he [Darwin] wasn’t right, we were completely baffled. … We should be able to look at the Tree of Life, and evolution should make it clear who will win in competition and who will lose. But the traits that regulate competition can’t be predicted from the Tree of Life. (Cimons)
Why this long-standing prediction was not confirmed remains unknown. Apparently there are more complicating factors that influence competition in addition to evolutionary relatedness.
απο έναν Βιολόγο με Phd στην βιοφυσική...
https://sites.google.com/site/darwinspredictions/home
Jimbo
Jimbo - Πριν μήνα
θα συνεχισεις να στελνεις πιπες ? ( οπου πιπες το 1% των ερευνων που συμφνωνουν με το ηλιθιο πιστευω σου ) καλα απο βιολογους με phd χαζοχριστιανους γεμισαμε
M-Sofia Mouchtouri
M-Sofia Mouchtouri - Πριν 5 μήνες
Το ένστικτο βιασμού στη κοινωνία που ζούμε θα πρεπε να παραλείπεται να σχολιαστεί ....ως "ένστικτο" Μιχαλάκη είσαι μισογύνης και δεν κρύβεται...
Panagiotis Tsepas
Panagiotis Tsepas - Πριν 5 μήνες
Η προ προ προ προ evolution soccer γιαγιά μου
The haunt
The haunt - Πριν 5 μήνες
πιες ειναι η πηγες σε ολα αφτα και στα ειπολιπα βιντεο (μου φενοντε αρκετα λογικα ολα αφτα αλλα δεν μπορο να πηστεψο κατι χορις πηγι)
Loukas Kon
Loukas Kon - Πριν 5 μήνες
Αν θες πάτα ένα pause και χώνεψε το κλπ... Χαλάρωσε μωρε τρόπμα! Δεν είπες και τίποτα. Οποίος βλέπει αυτά τα βίντεο πάει να πει ότι παρακολουθεί παρόμοια θέματα. Επίσης μιλάς σε Έλληνες όχι σε καμία φυλή της Αφρικής. Οπότε την επόμενη φορά που θα κάνεις βίντεο μην μιλάς σαν να μιλάς σε καθυστερημένα και ξεκαβάλα λίγο.
Loukas Kon
Loukas Kon - Πριν 5 μήνες
Και το τρόπμα είναι με διάθεση χιούμορ.
Loukas Kon
Loukas Kon - Πριν 5 μήνες
ΟΚ.
Mikeius Official
Mikeius Official - Πριν 5 μήνες
Loukas Kon οχι
Deez Byte
Deez Byte - Πριν 5 μήνες
Συγνώμη αλλα εισαι λίγο παλιός, για παραδειγμα Πριν πολλα χρόνια η επιστήμη ελεγε πως η εξέλιξη του ανθρώπου ειχε ξεκινήσει πριν 100 εκατομύρια χρόνια ενω τωρα λενε 130 εκατομμύρια χρόνια ..... και εσεις εξακολουθείτε να πιστεύετε σε μια θεωρια η οποια ηταν το 1870 κατι ή και πιο παλια οτι ο πίθηκος με τον άνθρωπο ειναι το ίδιο ...... δλδ θες να μ πεις οτι η προ προ προ γιαγιά μ ηταν πίθηκος 😂 καλυτερα να πεσω απο τον γκρεμό παρα να ακουω αυτα. Και πιο νεες επιστήμες λενε οτι ο ανθρωπος δεν ειναι συγγενής με τον πίθηκο καποιοι αλλοι μας φερανε αλλιώς δημιουργηθήκαμε. καταρχάς αυτο με τον Δαρβίνο ..... μαλακιες λεει ( ναι ξερω θα μ πειτε ειναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ) απο μια θεωρια που θελει να με πείσει οτι ειμαι το 5ο είδος πιθηκου ... δλδ οτι ειμαι κ εγω ενας πίθηκος .... ο,τι νανε ρε μαλακα ...... σορρυ αλλα αυτη ειναι η αληθεια ... για οσους ψαχνουν πολλοί πατήστε "κατάρριψη θεωριας Δαρβίνου" ετσι απο περιέργεια 😉 η επιστημονικη θεωρια του Δαρβίνου ειναι παν παλαια . και πείτε οτι , ναι η θεωρια ισχύει ..... δλδ υπαρουν ποσα ίδη πιθήκων σωστα ? ε αμα κανει σεχουαλικη πραξη ο ενας με τον αλλον θα γινει μια μίξη( ας το πουμε ετσι ),σωστα ? Ε δλδ αμα βαλεις εναν πιθηκο με άνθρωπο θα γινει μια μίξη ...... ελα ελα μην πιστεύεται μαλακιες . Ο άνθρωπος ειναι άνθρωπος και ο πίθηκος ειναι ζώο, μπορει να εχει κοινά χαρακτηριστικά με τον άνθρωπο αλλα δεν παύει να ειναι ζώο 😉 με βαση το βιντεο μπορει να εχουν ευστροφία οπως στο 4:30 ... ε και ? και ο σκυλος μ ρ φιλε το κανει αυτο ... κ η γατα μ .... και λοιπον?..... μπουρδες ....... δυστυχώς παρα πολλοί ζουνε με αυτο το σκεπτικό οτι ειμαστε συγγενείς με τον πίθηκο .... κρίμα
Mikeius Official
Mikeius Official - Πριν 5 μήνες
Έχεις δίκιο. Καλύτερα να πέσεις από γκρεμό.
Mim Mimiaros
Mim Mimiaros - Πριν 5 μήνες
Ara loipon t eimaste??? Ena akoma Zow p apla exelixthike arketa oso n prostatevete apo kaito k antipales omades Opote psosoxi Ta niaxia mas yparxoun akoma kato apo ayta t rouxa oso k ta enstiktamas (mias k ta aneferes toses fores) :P
aggo
aggo - Πριν 5 μήνες
το t-shirt reference με σκοτώνει!
dionysis e
dionysis e - Πριν 5 μήνες
Είσαι τεράστιος μπουφος .θα το καταλαβεις αργότερα οπως εκανες κ με το μπραφ
halkidian79
halkidian79 - Πριν 5 μήνες
Ειναι απλα η αληθεια ... Που ειναι λοιπον πιθηκε η ουρα σου;
syphilis
syphilis - Πριν 5 μήνες
Οι πιθικοι δεν εχουν ουρα
alkimahos
alkimahos - Πριν 5 μήνες
όχι ρε μλκ Μικεεύς.....όχι. Φυσικά το όχι δεν πάει στα όσα λες, μιας που είναι σωστά σύμφωνα με τα δεδομένα. Απλά, έχεις εξοπλιστεί με κράνος κέβλαρ και αντιβαλλιστικό τζάκετ πριν δημοσιεύσεις το βίντεο; Γιατί ετοιμάσου να δεχτείς επιθέσεις βλακείας, ηλιθιότητας και μίσους από τις εκπροσώπους του λεγόμενου "ριζοσπαστικού -λεσβιακού- φεμινισμού", τους φανατικούς κάθε θρησκείας (έτσι και αλλιώς προωθούν την ίδια αντζέντα), και από άλλους μαχητές και υπερασπιστές της κοινωνικής διαμόρφωσης που τραμπουκίζουν οποιονδήποτε τολμάει να εκφράζει επιστημονικές απόψεις που τους θίγουν το παραμύθι. Μπράβο για την εκπομπή αυτή, πραγματικά έχω δει όλα τα επεισόδια και δεν έχω σχολιάσει ως τώρα τίποτα. Απλά συνέχισε και καλή υπομονή στον δύσκολο δρόμο που διάλεξες :P (ένας καημένος επιστήμονας)
IAmP.
IAmP. - Πριν 5 μήνες
Games primates play?
yiannis kotsovoulos
yiannis kotsovoulos - Πριν 6 μήνες
Φ'ιλε , για πίιθηκος είσαι έξυπνος ,πλακα εχεις. γελάνε και οι πετρες με τις βλακειες που καθεσαι και γραφεις σε βιντεο
Giorgos Skiftoulis
Giorgos Skiftoulis - Πριν μήνα
Όπως κι η μάνα σου
Arte Mis
Arte Mis - Πριν 6 μήνες
Πριν λίγο με πήρε η γιαγιά μου από το μέλλον και μου είπε ότι Εσύ!! είσαι ο πρώτος του 6ου είδους πιθήκων!!
Noctambulist
Noctambulist - Πριν 6 μήνες
Πως μπρορω να εχω τις γνώσεις σου? 😂
Nic
Nic - Πριν 6 μήνες
Μόλις βρήκα απάντηση στην εργασία της Βιολογίας μου,so ty (είναι για τα λάθη στην θεωρία της εξέλιξης)
Xtina Xploring
Xtina Xploring - Πριν 6 μήνες
Είναι οι πίθηκοι οι πρόγονοί μας;
https://www.youtube.com/watch?v=xDWRsU5F3qU
Νικόλαος Θεοφιλίδης
Νικόλαος Θεοφιλίδης - Πριν 6 μήνες
Μπράβο πραγματικά απίθανος !!!
Stephen Even
Stephen Even - Πριν 6 μήνες
Mpravo re Mike, Mpravo!
akylinaflute
akylinaflute - Πριν 6 μήνες
Ναι, σπουδαία δουλειά να σκεφτεί ο πίθηκος ένα τρόπο για να ΦΑΕΙ κάτι.
Θα προτιμούσα να ζωγράφιζε κάτι, να έγραφε κάνα ποίημα, έστω ένα τραγουδάκι.
Ωραία ταξινόμηση. 4 πίθηκοι που κάνουν έχουν ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες και ...ο άνθρωπος!
Σαν να λέμε πορτοκάλι, λεμόνι, μανταρίνι, ρολόι.
Μήπως να ξαναπάμε νηπιαγωγείο;
akylinaflute
akylinaflute - Πριν 4 μήνες
Καλά, εντάξει. Ας βασιστούν και οι πίθηκοι στα έργα των προηγουμένων αφού τουλάχιστον δεν τους περιορίζει το σώμα τους (σε σχέση με τα δελφίνια). Μα καλά, σοβαρά τώρα συγκρίνουμε τον Άνθρωπο με τα ζώα; Επειδή μοιάζουμε βιολογικά; (αν και λένε ότι έχουμε περισσότερα κοινά γονίδια με τα γουρούνια παρά με τους πιθήκους). Πνευματικά πόσο μοιάζουμε; Πολιτισμός - επιστήμη - τέχνες - φιλοσοφία - θρησκεία. Ναι έναν απολίτιστο - απαίδευτο - άμουσο - ρηχό και άθρησκο, μπορείς να τον πεις και ζώο.
john geo
john geo - Πριν 4 μήνες
ναι γιατι ειναι πασιγνωστο πως ο ορισμος της εξυπναδας ειναι ο πολιτισμος και οι μοναδες μετρησης του ειναι units of philosophy/year, δηλαδη το να χρησιμοποιουν το κεφαλι τους για να επιβιωνουν δεν παιζει ε; το οτι ο ανθρωπος εχει κανει ο, τι εχει κανει επειδη (λεω εγω τωρα) εχουμε κατι που λεγεται γραφη και ετσι η καθε γενια χτιζει πανω στα πεπραγμενα της προηγουμενης δεν παιζει; δηλαδη οι αρχαιοι αιγυπτιοι που δεν ειχαν και ιδιαιτερη φιλοσοφια ηταν χαζοι να υποθεσω; η μηπως απλα δεν ετυχε να εχουν τη γνωση χιλιαδων επι χιλιαδες τομων βιβλιων που να δινει στην καθε γενια ενα "head start", γιατι θελω να ξερω πως γινεται να αναπτυξεις γραπτη επικοινωνια χωρις να την εχεις ξαναδει (κοινως να τη φανταστεις), χωρις να εχεις αντιχειρες και χωρις να εχεις καποιου ειδους υλη να γραψεις δηλαδη ο νευτωνας και ο γαλιλαιος ηταν αχρηστοι που δεν ηξεραν να φτιαχνουν διαστημοπλοια οπως οι μηχανικοι σημερα; η εξυπναδα δεν μετριεται ετσι, περα απο τους πολλους νευρωνες ο ανθρωπος δε βασιστηκε μονο στον εγκεφαλο του για να φτασει στο φεγγαρι και (συντομα) ακομα παραπερα, η καθε μεγαλη ιδιοφυια εχει βασιστει στα εργα των προηγουμενων για να συνεχισει, τα δελφινια δυστυχως δεν εχουν αυτη την ικανοτητα, και οχι επειδη δεν εχουν την εξυπναδα αλλα το σωμα τους τα περιοριζει
akylinaflute
akylinaflute - Πριν 4 μήνες
Ε βέβαια ποιός δεν ξέρει τον περίφημο δελφινέικο πολιτισμό; Αυτοί οι υπέρηχοι που εκπέμπουν σίγουρα θα έχουν πολύ βάθος (νοήματος). Προφανώς φιλοσοφούνε εκεί κάτω.
john geo
john geo - Πριν 4 μήνες
ναι και; και τα δελφινια ειναι πιο εξυπνα απο εμας χωρις να εχουν εγκεφαλο ισαμε της φαλαινας, ημουν λιγο ασαφης αλλα μαλλον μιλουσα για νευρωνες
akylinaflute
akylinaflute - Πριν 4 μήνες
Οι φάλαινες έχουν 6-7 φορές τριπλάσιο μέγεθος εγκεφάλου από τον άνθρωπο.
Rudix Gr
Rudix Gr - Πριν 6 μήνες
Kante mou sub
Nick Von Karma
Nick Von Karma - Πριν 6 μήνες
Το ότι ο άνθρωπος ξεκίνησε από την Αφρική δεν έχει επιστημονικά τεκμηριωθεί. Αν και υπάρχουν πολλοί ερευνητές που το υποστηρίζουν υπάρχει επίσης η άποψη πως ο άνθρωπος ξεκίνησε από πολλά διαφορετικά μέρη και εξαπλώθηκε. Δεν υπάρχει ομοφωνία σε αυτό το θέμα αλλά η συζήτηση βρίσκεται σε εξέλιξη.
Mikeius Official
Mikeius Official - Πριν 6 μήνες
Όχι ακριβώς. Μόνο μερικοί "αντιφρονούντες" υποστηρίζουν το "ξεκίνησε από διαφορετικά μέρη". Η ανάλυση dna δείχνει ότι η θεωρία "από την Αφρική" είναι η πιο σωστή
Anastasios Kalesis
Anastasios Kalesis - Πριν 6 μήνες
Eχω μια πιο αιρετικη αποψη ...θεωρω οτι ειμαστε διασταυρωση πολλων ειδων πιθηκων .. και οχι απλα «εξελιγμενοι» μια και ειναι λιγο ξενο το γεγονος οτι κ αρχισαμε να περπαταμε ταυτοχρονα και α μενουμε σε σπηλιες αντι για δεντρα (δυο αλλαγες ταυτοχρονα δε γινετε) κοινος δηλ ...εχουμε και λιγο απο λεοντοπιθηκους ,νομιζω οτι ετσι λεγονται, κ για αυτο μας αρεσει να τρωμε κ την μπριζολιτσα μας ...ομορφα βιντεακια ..απλα εδω ειπα να κανω μια παρεμβαση θενκς
Дамиан
Дамиан - Πριν 6 μήνες
Μην επιχειρείς να πείσεις κάποιον αν τα επιχειρήματα σου δεν είναι πρωτίστως τεκμηριωμένα και δευτερεύοντως διαθέσιμα στο κοινό
Άρης Μπέκια
Άρης Μπέκια - Πριν 6 μήνες
Εξηγήσε γιατί δεν γίνεται το εχω απορία😂 0:25 - 0:44
Επόμενο