NO VIDEO :o(

Demi Lovato - Get Back (Demi Lovato: Simply Complicated)

106 433
639
 
Σχόλια
Brenda Mota
Brenda Mota - Πριν 40 λεπτά
Amo muito essa mulher!!! 20/09/2018
Milja Heinesen
Milja Heinesen - Πριν ημέρα
Holy moly ❤️❤️fuck she’s cute
Ally CakeYT
Ally CakeYT - Πριν 6 ημέρες
I love demi lovato so much
Thalita Sousa
Thalita Sousa - Πριν 9 ημέρες
I miss you
Rafael López Fernández
Rafael López Fernández - Πριν 12 ημέρες
Me encanta verla feliz y verla compartir esos momentos junto con sus amigos mas cercanos , a pasado a ser como mi dia a dia, el verla, escucharla cantar su música, el disfrutar cada uno de sus videoclips, el seguirla en redes, se ha convertido en alguien muy importante para mi y le deseo lo mejor. Me gustaría ir en breve a uno de sus conciertos para verla y darle todo mi apoyo en persona, estoy seguro de que sería un viaje inigualable. Será dificil ir este año debido a la cancelacion de los conciertos asi que espero verla el año que viene. Desde España le mando mucha fuerza, animos a montones y un abrazo enorme que espero que le ayude en su recuperacion.
Jess Barajas
Jess Barajas - Πριν 12 ημέρες
IM AN OG (:
the disney days...
Coby Jacela
Coby Jacela - Πριν 18 ημέρες
What's OG?
23
23 - Πριν 13 ημέρες
Its like thr first ones. The first fans . The ones who have been with her since the beginning of her career
Autumn Giannette
Autumn Giannette - Πριν 20 ημέρες
I am in OG because I remember get back and are used to listen to this song on repeat
WeAreVibing
WeAreVibing - Πριν 24 ημέρες
she nailed it ! the runs at the end tho
darina grodziski
darina grodziski - Πριν 24 ημέρες
she was so happy aww
jessi cat
jessi cat - Πριν 26 ημέρες
https://www.youtube.com/channel/UCs3JtskrTAyTdQFbiAsmu5w
Emma Coates
Emma Coates - Πριν 26 ημέρες
One of your og fans Demi!Still love Get Back!You’re awesome Demi!Sending you good vibes during your recovery!
david austen
david austen - Πριν 27 ημέρες
Well I'll just have to ignore my plans of picking a song with few comments. I'm assuming you can tell what song I listened to when I write. Your everything is a testimony to your beauty, courage and strength. The way you can't hide when you feel like you made a mistake. Comes with being a perfectionist. The way you do it a couple times I a row and don't miss a beat. They way everybody around you is smiling and singing along they don't even notice or care. In fact it makes us comfortable. The way you finish strong like Freddy Mercury. So my Sweet Lady don't worry about a thing because several are going to bite the dust when you exhale. Hi how are you? I'm David and I hope you have a good day. You encouraged me to type slower and not worry about any mistakes. So I'm going to have a good day too 😎
Faith Diaz
Faith Diaz - Πριν 28 ημέρες
Omg why haven't I see this !?
Destine C.
Destine C. - Πριν μήνα
Happy 26th Birthday, Demi!!!🎂
Elifnaz Sağlık
Elifnaz Sağlık - Πριν μήνα
No music umm... Music good
Lexi Natirra
Lexi Natirra - Πριν μήνα
She didn’t do the “YOW” at the end! I’m calling the police 😂
김지현
김지현 - Πριν μήνα
u
Zoltan Simon
Zoltan Simon - Πριν μήνα
Playback for sure😂
Zoltan Simon
Zoltan Simon - Πριν 13 ημέρες
+23 hahahhaha
23
23 - Πριν 13 ημέρες
Lool jealousy is so mean ... she is singing live is just as obvious as your jealousy
Ruivvo wanderson Mendes
Ruivvo wanderson Mendes - Πριν μήνα
linda ❤❤❤
Debora Silva
Debora Silva - Πριν μήνα
❤❤
Kiki’s Bfc Life
Kiki’s Bfc Life - Πριν μήνα
“Sorry not sorry” LOOK NOW DEMIIII YOU HAVE A SONG CALLED IT
Ashlyn Assasin
Ashlyn Assasin - Πριν μήνα
I was listening to my Demi Lovato record but the needle got stuck
Abbey Something Normal
Abbey Something Normal - Πριν μήνα
🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Luiza Oliveira
Luiza Oliveira - Πριν μήνα
Love this woman 💝
MarieLovato12
MarieLovato12 - Πριν μήνα
i wanna get back to the old days when the phone would ring and i knew it was you
Gabriella Mineikis
Gabriella Mineikis - Πριν μήνα
this was uploaded on my birthday!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Princes Poppy
Princes Poppy - Πριν μήνα
did kendall jenner attend this party and sat at the front?
Erin Dorsey
Erin Dorsey - Πριν μήνα
Oh my gosh I totally forgot about this song 😍
lucy lucy
lucy lucy - Πριν μήνα
Yas I freaking love this songggg
Hannah G
Hannah G - Πριν μήνα
I can picture how this was when it was played on Disney. This was the song that hooked me. Demi is amazing.
C. I.
C. I. - Πριν μήνα
WHATTT I DIDN KNOW SHE WOULD SING AGAIN HER OLDS SONGS AND UPLOADED IN HER YOUTBE I MEAMNNN
Demetria Lovato
Demetria Lovato - Πριν μήνα
Quedé sonriendo como idiota y cantando
Un mimo para el Alma
Un mimo para el Alma - Πριν μήνα
she is an angel
Emily Slater
Emily Slater - Πριν μήνα
She’s so perfect 😍
Krystal Rain
Krystal Rain - Πριν μήνα
When i heard about the overdose this is the first video i ran to. She's so beautiful and strong I love you Demi! ❤ #StayStrong
Jean Chery
Jean Chery - Πριν μήνα
Boney James, great song
MiniFiFi
MiniFiFi - Πριν μήνα
0:26 So cute.
Melly Em
Melly Em - Πριν μήνα
I love her Demi Lovato an I'm an og fan
Camylle lacerda
Camylle lacerda - Πριν μήνα
I love youuu demi❤❤❤
scottrd184
scottrd184 - Πριν μήνα
Everyone hates smackheads
Jamie Abner Hernandez
Jamie Abner Hernandez - Πριν μήνα
We’re her for u Demi don’t let all the hate get to u u have us get better soon i love you so much ❤️😍😘
Laura Davidson
Laura Davidson - Πριν μήνα
we were blessed with this video thank u jesus
Patricia Saluti
Patricia Saluti - Πριν μήνα
We love you Demi Honey
Rizky Fitriansyah
Rizky Fitriansyah - Πριν μήνα
The song that made me a fan of Demi until now
Clarissayuan Velice
Clarissayuan Velice - Πριν 2 μήνες
Haii demi. i'm your fans from indonesia ❤
you is perfact woman to me 😇
Michael DeTorrice
Michael DeTorrice - Πριν 2 μήνες
simply amazing
maria a
maria a - Πριν 2 μήνες
i dont know how all this people are so calm! bruh if i was you i would be singing along and jumping and just so fucking happy to be next to her!!!
Jackie Wylie
Jackie Wylie - Πριν 2 μήνες
I'm watching camp rock while watching this
Alejandra Arroyave
Alejandra Arroyave - Πριν 2 μήνες
I cried watching this
Samoya Lewis
Samoya Lewis - Πριν 2 μήνες
I love u demi
whittered
whittered - Πριν 2 μήνες
what does she say? OG fans?
Tay Cat Gatos, juegos y mas!!!
Tay Cat Gatos, juegos y mas!!! - Πριν 2 μήνες
Love, love, love thissss, omg
Mc Drummer
Mc Drummer - Πριν 2 μήνες
Wow haven't heard this song in a long time, sounds incredable
Heitor A.
Heitor A. - Πριν 2 μήνες
3:13 those ruuuuuns
Harshu Agrawal
Harshu Agrawal - Πριν 2 μήνες
Everyone please checkout my profile on Instagram.@olivia_nick_j_demi_lovato_fan.
LeopoldoG Perez Abreu
LeopoldoG Perez Abreu - Πριν 2 μήνες
Hi
Germán Ariel Garrido Benz
Germán Ariel Garrido Benz - Πριν 2 μήνες
YO SOY ESTRELLA DEL SUELO.
Germán Ariel Garrido Benz
Germán Ariel Garrido Benz - Πριν 2 μήνες
GET BACK WITH YOU DEMIII!!!!!
RazzellDesigns
RazzellDesigns - Πριν 2 μήνες
when she said og fans: :(
when I heard the song: :oooooooo
Juju Kwong vlog
Juju Kwong vlog - Πριν 2 μήνες
Omg demiii 😍😍😍😍
Sanskriti Dutta
Sanskriti Dutta - Πριν 2 μήνες
Crying. I miss those days.
imakwen Codog
imakwen Codog - Πριν 2 μήνες
She's so cool and awesome...
Full on Lovatic
Full on Lovatic - Πριν 2 μήνες
That ending tho omg 😮 holy shit 💩
Full on Lovatic
Full on Lovatic - Πριν 2 μήνες
Hello 👋 my name is full on lovatic like da fuck
Jamie Fiasconaro
Jamie Fiasconaro - Πριν 3 μήνες
I know this song love u Demi your so strong and such a good role model
Jainy Chetty
Jainy Chetty - Πριν 3 μήνες
So unique
Heloisa Heidrich
Heloisa Heidrich - Πριν 3 μήνες
Don't walk away like you always do This time Baby, you're the only thing that's been on my mind Ever since you left I've been a mess You won't answer your phone I'll say it once and I'll leave you alone But I gotta let you know I wanna get back to the old days When the phone would ring And I knew it was you I wanna talk back and get yelled at Fight for nothing like we used to Oh, kiss me Like you mean it Like you miss me Cause I know That you do I wanna get back Get back, with you Don't look at me that I see it in your eyes Don't worry about me I've been fine I'm not gonna lie I've been a mess Since you left And every time I see you It gets more and more intense I wanna get back to the old days When the phone would ring And I knew it was you I wanna talk back and get yelled at Fight for nothing Like we used to Oh, kiss me Like you mean it Like you miss me Cause I know that you do I wanna get back Get back With you You were the only one I wanted And you were the first one I fell for You're the only one that I've in need of And I don't wanna be lonely anymore I wanna get back to the old days When the phone would ring And I knew it was you I wanna talk back and get yelled at Fight for nothing like we used to Oh, kiss me Like you mean it Like you miss me Cause I know that you do I wanna get back Get back With you (get back) Get back (get back) Get back (get back) Get back (get back) Get back Oh kiss me Like you mean it Like you miss me Cause I know That you do I wanna get back Get back I wanna get back Get back I wanna get back Get back Get back Yeah, yeah, yeah!
Jeremy Herrera
Jeremy Herrera - Πριν 3 μήνες
And no getting Back everyday I'm there through it facing bullshit from fake people.
Jeremy Herrera
Jeremy Herrera - Πριν 3 μήνες
Still not giving up on Demi
andy zagray
andy zagray - Πριν 3 μήνες
The first one I fell for
Jeremy Herrera
Jeremy Herrera - Πριν 3 μήνες
Not giving up or get back I love her and will not give up on Demi no matter what.
whittered
whittered - Πριν 3 μήνες
I really love this song since it was released!!!
whittered
whittered - Πριν 3 μήνες
I wish you always happy!! ❤️
Andreea Andru Mihu
Andreea Andru Mihu - Πριν 3 μήνες
❤️❤️❤️❤️
Kittycat Tv
Kittycat Tv - Πριν 3 μήνες
Omg Demi is sooo kind
Nkandla Style
Nkandla Style - Πριν 3 μήνες
Ah,memories....still looking good Demi!!!!!!
Edd Pilgrim
Edd Pilgrim - Πριν 3 μήνες
I'm not really a Demi fan but I remember this song back in the day and she totally it kills it, those high notes! BTW, what does she means with "OG" fans?
Have a magical day
Have a magical day - Πριν 3 μήνες
Demi makes me smile so much, she radiates so much warmth out into the room, it is seriously so incredible and amazing. She is so sweet, kind and charming. I love her❤️❤️❤️❤️
Gussy Rivera
Gussy Rivera - Πριν 3 μήνες
I love u so much! U are my inspiration since forever. You inspire me to follow my dreams. Love u Demi so much!😍
Anahi Menvielle
Anahi Menvielle - Πριν 3 μήνες
hello
JustLikeRiah
JustLikeRiah - Πριν 3 μήνες
im to shy.....for all this coolness😭❤
Xxqueen_moon Biotti
Xxqueen_moon Biotti - Πριν 3 μήνες
mucha nostalgia
Shahd Abdalla
Shahd Abdalla - Πριν 3 μήνες
why am i crying in the club rn
YouTube comment guy
YouTube comment guy - Πριν 3 μήνες
Fuck you. Fuck everything you stand for you hypocrite bitch jump off a cliff
João Octávio
João Octávio - Πριν 3 μήνες
beautiful
Mrs. Devonne
Mrs. Devonne - Πριν 3 μήνες
0:38 "You look so good" 💗
andy zagray
andy zagray - Πριν 3 μήνες
A true gift of personality
Elena Rozy Gonzalez Official
Elena Rozy Gonzalez Official - Πριν 3 μήνες
OMG old songs.... I think I'm gonna cryy.. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Jeremy Herrera
Jeremy Herrera - Πριν 3 μήνες
yeah I'm here put what you want but I'm here still Demi and not giving up.
Samantha Gámiz
Samantha Gámiz - Πριν 3 μήνες
I LOVE SEEING HER HAPPY
Jeremy Herrera
Jeremy Herrera - Πριν 3 μήνες
I'm here. Love you Demi if this reaches you.
Sana Shah
Sana Shah - Πριν 4 μήνες
It's frest my old memories. And I still love to listen it.
Karin Kishimei
Karin Kishimei - Πριν 4 μήνες
This is the song that cause me to love demi
Tracey Claver
Tracey Claver - Πριν 4 μήνες
Goosebumps
janeth muñoz
janeth muñoz - Πριν 4 μήνες
Te amo. te amo. te amo... ❤❤❤❤❤
Daniela 2013
Daniela 2013 - Πριν 4 μήνες
😭😭😭😭😭❤️
Maria Ines Yanivelli
Maria Ines Yanivelli - Πριν 4 μήνες
Cuando termina y dice "I need a hug" y la abrazan sin ganas ¬¬
Brenda Taylor
Brenda Taylor - Πριν 4 μήνες
Those vocals tho
Raphaelle Fleury
Raphaelle Fleury - Πριν 4 μήνες
Demi is a queen 👑
Επόμενο